Сакаш да се откажеш? Пред да ја потврдиш својата одлука, запознај се со последиците од таа одлука.
Доколку го потврдиш своето откажување, на твојот комјутер ќе наместиме cookie, кој ќе ни овозможи, во текот на натпреварот (14.03 - 18.03.2016) при посета на порталот да те препознаеме и да овозможиме слободно користење на порталот, без прикажување сликички, односно контролор на играта од десна страна на екранот.
Истовремено ќе бидат одземени сите собрани поени. За жал, со откажувањето, губиш и право на награди.
Рингераја.мк користи "колачиња" за обезбедување подобро корисничко искуство, следење на посетеноста и приказ на огласи. Поставките за прифаќање на колачињата ги прилагодувате во вашиот пребарувач. Со продолжување на користењето на сајтот се смета дека се согласувате со користење на колачињата за наведените цели. За продолжување кликнете “Во ред”.
Дознајте повеќе.
RE: Односот на наставникот кон учениците 1.4.2012 11:46:37
lilicka
ИЗВОРНА ПОРАКА: Џесика РР
Е видиш, тоа боли... зошто другарка ти не се запишала од прва на педагошки, туку откако не и одел, лупам, градежен? Значи она не сакала да студира педагошки, она сакала да студира... јас се запишав на педагошки од желба да работам со деца, без претходно да бидам одбиена од друг факултет. И тука сите се собрани ко во канта. Додека студирав не бев свесна дека и ќоро и сакато студира да биде наставник, а педагошкиот нема никакви критериуми... И сега таа другарка пошто успешно го завршила педагошкиот (а завршила колку да заврши нешто) го држи местото во кое не вложува никаков труд, оди по шема и како на лента ги описменува учениците, местото за кое јас (како пример се земам) душата би ја дала да се најдам меѓу тие дечиња...
A kolku gi ima takvi sto gi zafakaat tie rabotni mesta,a rabotat bukvalno ko so sila.....vo mestoto kaj sto ziveam momentalno edna komsivka mi veli znaes sto ko ke porasne detevo tvoe nemoj da go zapisuvas vo ova uciliste,ja prasuvam zosto?? Pa ucitelkata od 1-4odd....najveke im raskazuvala na decinjata za turskite serii sto se slucuvalo i taka im pominuvale casovite i sekako decata ko ke dojdat doma roditelite gi prasuvaat sto ucevte denes....eee pa si praveme muabet za Sultan sulejman i Savas i Jasmin???Mislammmmm.....katastrofaa....a dodeka si pravevme muabet za sulejman nastavnickata si gi lakirase noktite so mnogu ubav rozev lak:-))))Uzassss....
RE: Односот на наставникот кон учениците 1.4.2012 11:56:41
Maca25
Исто како по градинките последниве месеци - го прашуваш детето што цртавте, пеевте денес, а тоа ти одговара: игравме Величенствениот?!?!?! А ти немаш појма тој кој е!!!! Ај ќе речеме мали се, не разбираат, ама кога ќе почне дома да ти бара да гледа турски серии, наместо да си игра, е тогаш сево ова е проблем. И само затоа што воспитувачките ги мрзи да смислат нешто ново за тој ден.
_____________________________
To be a mother is to know how it feels to have your heart walk around outside your body...
RE: Односот на наставникот кон учениците 1.4.2012 12:10:48
mamicki
Не студирав Педагошки факултет, туку Филолошки, од прва, не откако сум „утнала“ на не знам кој, поради тоа што сакам книжевност, всушност, и автор сум, не само наставник. Професијата ја избрав затоа што сакам да работам со деца, и навистина ме повредува да бидам во ист кош со некоја учителка која што на децата им раскажува за некоја серија која не сум ја видела со око. Но, нејсе... веројатно сум на пат, поради ваквиот општествен третман, да се трансформирам во поранешна професорка по литература, т.е да си ја побарам среќата во некоја друга професија, а работното место да го препуштам некому кој ќе се вклопи посоодветно во гротескната слика што ја опишувате
RE: Односот на наставникот кон учениците 1.4.2012 12:44:49
Felly RR
Се обидов и со мојот пост погоре да ве насочам кон што треба да се дискутира во темата. Темата е за релацијата ученик - наставник - родител, не е за тоа кој се може да се запише на кој факултет, или што сме слушнале за некој наставник. Ако сакате може да отвориме тема - Како јас ја разбирам професијата ... па таму да дискутираме за сите просефии. И дај ве молам да внесеме малку ведрина во темава со некое позитивно искуство.
_____________________________
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain.
RE: Односот на наставникот кон учениците 1.4.2012 12:57:13
Viktori
Фели, ама наставниците, неарните, си водат корени зошто е однесуваат лошо или непедагошки со децата. Мислам искрено додека е во контекст на муабетот, нема офтопик. А темата е сива, какво што ни е и образованието.
И мамички и Фели искрено, ако сте добри наставнички штета, што системот ни е таков, да добрите наставнички потешко просперираат.
Жив пример е сандрин на претходната страна.
< Поракaта ја уредил Viktori RR -- 1.4.2012 12:58:56 >
_____________________________
Danger! Ha! I laugh in the face of danger. Ha, ha, ha, ha ... Мај нејм ис лукс. Жито лукс.
RE: Односот на наставникот кон учениците 1.4.2012 13:18:39
mamicki
Искрено, длабоко сум разочарана што образованието, не, поточно, вработените во образование се мета на празнење на сите фрустрации поради општествените аномалии. Дури ниту очиглено криминализираните сегменти на истото тоа општество, батките со дебели вратови кои возат блиндирани џипови, т.н „бизМисмени“, не се толку анатемизирани, плукани и изложени на јавен презир како овие луѓе кои, со оградување од исклучоците, мачно и тешко си го вадат лебот. Ако погледнете кои се професии, според светските статистики, се најдуваат меѓу десетте најстресни, ќе ги сретнете таму наставниците на осмото место. Во училиштата, зборувам за јавните училишта, се вкрстуваат сите сегменти на општеството, деца и родители од сите општествени слоеви. А кога општеството покажува толку длабока и болна раслоеност по сите основи, речиси е невозможна мисијата сето тоа да се обедини и да функционира. Тоа што е препознатлив јазик и соодветно ниво на комуникација за едните, речиси е јапонски за другите... Би им дозволила, дури и би апелирала кон оние родители кои не можат да ја согледаат сложеноста на оваа професија во вакви околности, да поминат само еден работен ден со мене. Да видат како изгледа средбата со општеството од другата страна на катедрата. Оти децата се огледало на возрасните, она што возрасните вешто го сокриваат под килимчето на својата совест, нивните деца го манифестираат.
RE: Односот на наставникот кон учениците 2.4.2012 10:46:38
mila mama
Лелеее луѓе едвај ве допрочитав, тоа едни долги постови, тоа едни колоритни постови Јас немам дете во школо, ама ќе споделам кога јас бев ученик, за мене учителката од прво до четврто беше БОГ! Повеќе ми беше авторитет дури и од сопствената мајка. Строга, бараше од нас тоа што ќе ни го даде, справедлива, никогаш не не навредуваше, гледаше од секој ученик да го извади најдоброто, знаеше што значи интегритет, се сеќавам еднаш ми фалеше острилката и пријавив кај неа, жената не задржа на дополнителен час петти, да дискутираме каде може да биде острилката и дека не е убаво да се краде, сите за еден еден за сите бевме- ако родителите не чекаа пред училиштето да завршиме еден час порано, таа остана доследна на своите принципи и воспитување и не задржа еден час плус, сите бевме согласни на крај дека не е убаво да се краде. Ја мислам дека некој и да планираше нешто такво после не би му текнало зашто страв у коски ни стави само со еден разговор без навреди тепање и понижување. Нејсе кога стигнав дома, острилката беше дома Од друга страна пак, мајка ми и татко ми никогаш не рекоа лошо за учителката барем не пред мене, тие ми викаа ќе правиш како што ти кажува учителката и на некој начин и го олеснуваа нејзиното воспитување во училиштето. Денешните родители пред децата зборат се и сешто, како она нема завршено школо, како не е компетентна, абе и така да е не треба да и се урива угледот пред децата затоа што после престанува да биде авторитет, децата земаат сила и не слушаат. Значи кривицата е дефинитивно и дома што родителите зборат се и сешто пред децата.
_____________________________
Razbirlivo e deteto da se plasi od temninata... No, ne e razbirlivo vozrasen da se plasi od svetlinata.
Eve me mene pak na novaa tema,elem imavme roditelska minatata nedela kade bea dadeni instrukcii za rabotata vo tekot na godinata I bea dadeni listovi potpishani od nastavnickite za potrebniot material za celata godina.Spisokot beshe ogromen I megju drugoto obavezni rabotni tetratki vo original pa Makedonski jazik I matematika.Se rastrcavme roditelite,tetratkite samo na edno mesto vo gradov se prodavaat gi plativme dvete 330 denari gi zavitkavme vo najlon folija(taka ni kazaa) I vcera uredno gi isprativme vo shkolo.Decata ni se vratija doma so rabotnite tetratki za koi nastavnickite im kazale deka nema da im bidat potrebni Ocekuvav(a mozdra I preteruvam)da ne svikaa povtorno ko toa shto go pravat na sekoj nemil nastan od tipot skrsheno bardace,skrsheno plasticno shkavce pa odma se svikuva urgentna roditelska kade obavezno treba da bidat dvata roditela no ovoj pat e shtama.Izrevoltirana sum pa toa se pari taman da mu kupish neshto potrebno na deteto a ne se pari dadeni za neshto shto sega netreba
< Поракaта ја уредил Felly RR -- 11.9.2013 14:12:26 >
Abe koj si ima shkolsko dete ke si "dreme"na temava Novonastanata situacija kaj sin mi,imame nova nastavnicka od vtorovo polugodie,fina zena,spastrena,kulturna... Ovaa nedela mi se zali deteto deka non stop digal raka I deka ona nitu ednash ovaa nedela ne go prashala nishto I po nikoj predmet,razocaran vcera mi vika EPA VEKJE NEMA DA BIDAM AKTIVEN I taka ona ne me prashuva mene(dosega beshe ultra aktivno dete shto ucestvuva aktivno vo nastavata-toa e mislenje na dosegashnive nastavnicki) Moe viduvanje e deka na zenata I treba vreme za cello oddelenie da gi zapamti,minatata nedela G beshe prashuvan I isprashuvan I moe mislenje e deka go ima memorirano I sega prodolzuva so drugite a ovie memoriranite se cuvstvuvaat ignorirani. Razmisluvav vcera da odam denes I samo da I kazam deka sin mi saka da bide "centar paznja" I da ja zamolam barem ednash na den da mu dozvoli da kaze neshto. Ova utro mu go kazuvam istoto na G a on mi vika NE,JAS SAM KE SE IZBORAM DA ME PRASHA MENE,NETREBA TI DA DOAGJASH! I sega mi se postavuva prashanjeto kolku zashtitnicki nie roditelite treba da bideme I dali treba da se ostavi proctor na deteto samo da se izbori,barem da proba, ako neuspee jas sum tuka?! A go gledam,pati,tazen e pa duri I isfrustriran...
Тања, штом Г така изреагирал, дека сам ќе си среди ситуација, јас мислам дека треба да оставиш, и да видиш како ќе тече ситуацијата. Само посоветувај го дека ако сака да биде прашан, мора да биде и активен. Прашај го како тој планира да се избори да го праша него наставничката, и помогни му со совети само. Но ако за некој ден пак е исто, разговарај со наставничката, ако треба и без да знае Г, и не да ја замолиш барем еднаш во денот да го скорне, туку кажи и дека детето почнува да се разочарува веќе што ниту еднаш не е прашано за нешто. Тие имаат по 4 часови секој ден, и да не го праша на еден час, на другиот треба да го праша, сите деца треба да бидат активно вклучени во наставата. Ти само посочи и дека на некои деца тоа невклучување влијае негативно. Ако таа вистински сака да има успех со децата, ќе ти биде благодарна за забелешката, зошто бидејќи е нова не може да ги научи сите деца и да знае каков ефект ќе има некоја нејзина постапка на некое дете. Затоа е битно да се разговара и со родителот.
_____________________________
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain.
Offf,se naogjam pomegju dva ogna,nesakam deteto da mi pati,do sega uzivashe vo shkoloto I uzivashe vo nastavata,se gordeeshe na "uspesite" I beshe poln so sebe,duri I PREPOLN! Od druga strana nesakam da I popuvam na nastavnickata ushte od samiot pocetok no ne e fer(spored mene a spored kazuvanjeto na g)da se prashuva tripati edno isto dete a na tie prashanja digale raka I drugi deca(megju koi I G)I na kraj na casot da se istakne prashuvanoto dete deka toj den toa bilo najaktivno! Ke Im dadam proctor ushte malku I na dvajcata pa ako nema podobruvanje ke moram da I se obratam...
jas smetam deka e pozitivno sto rekol deka sam ke se izbori da ne odis ti kaj nastavnickata toa zboruva deka e siguren vo sebe i nemoj toa da mu go srusis, porazgovaraj so nego da vidis sto i kako planira da napravi, daj mu nekoj sovet onamu kaj sto ke vidis deka bi preteral i ohrabri go onamu kade sto ti se cini deka se koleba i pocekaj go rezultatot, pa ako nema uspeh na kraj i ti ke pojdes, ama pak vo dogovor so nego, nemoj tajno moevo dete pak voopsto nema ideja kako da se bori sama, mozebi e uste mala ama mene pak mnogu me nervira taa nejzina neborbenost denes bese na gimnastika i nemalo ni edno dete od grupata, sama bila i veli ucitelkata si sedela si citala nesto a taa si igrala, pa i velam bre ne i rece na ucitelkata da ti pokaze nesto da vezbate, nesto sto te interesira i ne znaes, zarem mora da ima i drugi deca za da ti drzi cas i taa kreva ramenici ama takvo si e moevo dete tivko i mirno, i so mm postojano se obiduvame da ja ohrabrime da bide poborbena, da se razbudi vo nejze malku egoizam i da bara poveke od drugite ama nesto bez uspeh moram da priznaam skoro pa sekojdnevno mi raskazuva za nekoi nefer dogodovstini so drugarkite i sekogas ima nedostatok na nejzina reakcija vo smisol da go odbrani svoeto, da se nametne poveke, da kaze ne za nekoi raboti...
_____________________________
Sometimes two people have to fall apart to realise how much they need to fall back together
Ja sledam situacijata I probuvam da ne sum pristrasna I eve go ostaviv za da vidam shto ke se sluci.Prvicnoto reshenie deka NEMA VEKJE DA BIDE AKTIVEN NA CAS nevazi,diga raka I vo denot barem ednash,odnosno samo ednash go prashuva,shto za nego e mnogu malku I naucen e na pogolemo vnimanie koe predhodnata I drugata nastavnicka mu go pruzaat,ovaa malku e poinertna. Sega se vo faza na nekoe nezadovolstvo pa se mnogu navredlivi pa si davaat za pravo da komentiraat I osuduvaat I vo toj del malku go kocam velejki mu deka ne se oni nastavnici,oni se ucenici na koi im e zadaca da ja slushaat nastavnickata a ne da ja komentiraat!Me zagrizuva samo faktot deka eve cela nedela samo edno devojce od oddelenieto e favorizirano I samo za nea ima sekojdnevni pofalni zborovi od nastavnickata,toa ne se slucuvashe so predhodnata nitu so starata nastavnicka koja ja imame.Edna grupicka koja se smeta za pojaka(a vo taa e I G)komentira deka oni nemaat shansa da pokazat kolku toa znaat,ne gi prashuva za da bidat I oni najdobri E so ova neznam kako da se spravam,pocnaa da ja cuvstvuvaat nepravdata I nea ke ja srekjavaat cel zivot I jas od toa nemozam da go zashtitam,neli?!
Точно е Тања, не можеш да го заштитиш од тоа, не ни треба, треба да научи сам да се спротиставува на неправдата. Треба децата да се охрабрат да станат и да кажат. Можеш заеднички со родителите на другите деца кои исто така се почуствувале запоставени да работите со вашите деца и сите да гиохрабрите да реагираат пред учителката. Ако изреагираат повеќе деца, ќе имапоголем ефект. Ако дојде до тоа да треба вие родителите да реагирате, тогаш јас би одбрала да не знае детето, за да не добие погрешна насока дека секогаш некој друг ќе се бори за неправдата што се случува. Според мене многу е битно децата воовој момент да го кажат својот став за тоа како се чувствуваат, и за нивниот развој, и за понатамошната работа на учителката. И уште нешто, откако децата ќе кажат што мислат, мислам дека треба да и дадете на учителката до знаење дека вие родителите сте запознаени со ситуацијата, дека сте знаеле што се случува.
_____________________________
НАУЧЕТЕ ГО ДЕТЕТО КАКО ДА РАЗМИСЛУВА, А НЕ ШТО ДА МИСЛИ!
Мислам дека родителите треба да ги остават малку децата самите да си се изборат и да се докажат. Не значи дека ако наставничката не го прашала некое дете, дека фаворизира други деца. Не ја гледам поентата да фаворизирам една ученици за сметка на другите. Еве да ви кажам конкретен пример, кој мене ми се повторува во некои одделенија. Значи јас работам како предметен наставник, со поголеми деца. Кога испрашувам или читаме, некои деца очи ќе ми истераат со рацете за тие да кажат нешто, дури и викаат да не случајно не сум ги видела. Им објаснувам и јас и др. колеги дека доволно е и рака да кренат, но тие си продолжуваат по старо. Некогаш намерно не ги прашувам, укажувајќи им дека начинот на кој бараат внимание е погрешен.Истите тие ученици, кога ќе ги прашам нешто ќе одговорат(не секогаш точно, некогаш креваат рака колку да се рече дека се активни) и после кога ќе испрашам друг ученик се бунтуваат дека нив никогаш не сум ги прашувала, а само пет минути пред тоа биле на табла. Инаку ова го зборувам е во контекст на темата, а никако не е одговор на постот на Тања, да не ме сфатиш погрешно. Второ, морам да кажам дека некогаш не сме свесни колку децата се огледало на родителите. Вчера дојде еден родител за да ја оправда ќерката и веднаш ми стана јасно на кого е тоа дете толку воспитано, мило, културно. За разлика од овој случај, денес кај колешката дојде родител да се консултирал за оценките на синот. „Типов“ со пет мастики во уста, непрекинатао џвакаше додека разговараше со класната на детето. Фалеше уште балончиња да почне да прави. И после ќе се чудиме зошто детето така се однесува на часовите.
So primerot na Tanja,jas bi go sovetuvala i bodrela deteto da bide aktivno na chas,bez razlika dali uchitelkata bi go isprashala za toj den ili ne,negova zadacha e da uchi,da bide aktiven i produktiven na chasot,da ne se razocharuva i da ne se otkazuva tolku lesno,da e po toleranten vo odnos na dugite deca i uchitelkata.Kako toj shto saka da se pokaze i dokaze, taka i drugite deca sakaat da se istaknat.Taka da mislam voopshto nema potreba sega za sega da urgirash kaj nastavnichata,bidejki kako shto kazuvash deka e nova,i taa sigurno saka site deca na nekoj nachin preku aktivnosta-neaktivnosta da gi zapoznae koj kolku znae,mozhe i itn.Od moja gledna tochka seushte e rano da urgirash i forsirash.
Problemot na moeto dete ne stivnuva,imam vpecatok deka negovata prva reakcija,a toa e deka nema da bide aktiven na cas,izleze deka e najproduktivna. Se utepa minatata nedela krevajki raka,dobi kazna za istoto,za na krajot od nedelata da nediga povekje raka I se da e vo red. Moram da se vmesham,deteto e nesrekno I nemokjno pred toj avtoritet,citajki ve tuka,vas clenikte od profesorskata fela se razocarav I mi idat misli deka ke ima li jas so kogo da porazgovaram I kolku od seto toa ke ima polza. Kojznae kakov docek ke imam! Posakajte mi srekja devojki....
Каква казна добило детето зошто кревало рака? Не ми иде на памет.. Со среќа Тања, и се надевам на конструктивен муабет со учителката. Си знаеш ти како, хе хе. Моја идеја е да и претставиш на учителката дека детето се чувсствува запоставено оти не е прашувано на часовите.
_____________________________
НАУЧЕТЕ ГО ДЕТЕТО КАКО ДА РАЗМИСЛУВА, А НЕ ШТО ДА МИСЛИ!
Pa moze remetel na chasot za po sekoja cena da bide isprashan,pa zatoa i bil kaznet,inaku od normalno diganje na raka ne veruvam deka bil kaznet.Ajde vajda Tanja ke doznae zoshto kazna.
< Поракaта ја уредил Goddess* -- 10.2.2014 11:59:27 >
Pa moze remetel na chasot za po sekoja cena da bide isprashan,pa zatoa i bil kaznet,inaku od normalno diganje na raka ne veruvam deka bil kaznet.Ajde vajda Tanja ke doznae zoshto kazna.
Doznav zoshto e kaznet. Prashala nastavnickata koj zavrshil so sostavot I bash vo toj moment G dignal raka I rekoj JAS,e ova e strashnata greshka I zatoa bil kaznet do krajot na casot da nesmee da ucestvuva vo obrabotkata na lektirata I da nesmee da diga raka! Se shokirav,ona ne go dokazala prashanjeto a on I upadnal vo zbor,toa e objasnuvanjeto.
Imav utrovo razgovor,po prv pat otkoga sinot mi e trgnat vo shkolo,so nastavnickite,bea dvete. Objasnuvanjeto na ednata za kaznata go soslushav I neznam kako se vozdrzav da ne ja iscupam. Koga moe dete e vo prashanje znaci nemozam da se kontroliram,emocii li se shto li e neznam ama lom gi napraviv. Kazav se shto treba vo nekolku recenici,se obidoa I dvete da mi odgovorat,jas rekov deka ne mi trebaat nivni zborovi nego mi treba srekjno I zadovolno dete I satnav I si izlegov! Ova prv pat mi se slucuva,ocajna sum,na kogo nie gi ostavame decata,mokjni sueti koi osnovna cel im e napadot kako najdobra odbrana,i se eksperti po toa kako oni rabotele I kako IMPLEMENTIRALE najdobro se ali decata se bre krivi I normalno nie roditelite...
eh Tanja, a na pocetok na obrazovanie sme, kako tek ke bide koga za sekoj predmet ke imaat poseben nastavnik, poseben karakter, narav, odnos, energija...se se sveduva na toa da ne treba da si ja lupame tolku glavata okolu sekakvi sitnici i da ne si dozvolime tolku da ne pogoduvaat nivnite postapki i zborovi, i istoto da gi naucime i decata, bidejki site tie nastavnici koi ke pominat niz zivotite na nasite deca, so site nivni doblesti i mani, se sepak nesto minlivo i so odreden rok na traenje jas na kerka mi ne i dozvoluvam da bide nesrekna zaradi nekoja postapka ili zbor na nastavnicite, razgovarame sekoj den, i velam se sto ja maci moze da mi kaze, koga nesto smeta deka ne e fer mi kazuva i se soglasuvam, prosto ne e fer, no so ogled na toa deka ne mozeme da gi smenime lugeto okolu nas ja sovetuvam da si go smeni taa odnosot so niv, da bide poramnodusna vo odnos na niv, da si rece ma sto ve vrtam bre, kolku znaenje i iskustvo taa ke sobere od skolskite godini ne zavisi od niv tuku samo od nea i toa nikoj ne moze da i go odzeme osven taa samata ako sedne da se sozaluva toa istoto ti go preporacuvam i tebe, ti kako roditel pokazi mu na svoeto dete deka negovata sreka i raspolozenie ne zavisat od tamu nekoja nastavnicka, se sto mu treba za sreka toj si ima vo sebe, ne mu treba potvrda od nikoj drug za toa, posebno ne od nekoj koj ne znae ili ne saka potvrdata da mu ja dade ke ima i drugi nastavnici koi poinaku ke vlijaat na nego i poinakov odnos ke imaat od koi mnogu poveke i poubavi raboti ke nauci
_____________________________
Sometimes two people have to fall apart to realise how much they need to fall back together
Taka e Niki,nesmee da se reagira na sekoja postapka nivna no nekoi raboti nesmeat da se dozvolat! Problem od istata priroda izrazija pogolem broj roditeli.Decata bea vodeni od nastavnicka koja 40 godini ima raboteno so deca vo celodnevna nastava,sega ja gledam jasno razlikata pomegju obucen kadar I bos kadar. Decata se navistina mnogu jaki,ko da gi birale vo oddelenieto,pod vodstvo na starata nastavnicka oni gi sobiraa site mozni nagradi na sekoj objaven konkurs bea prvi,posebno se izdvoija lani po natprevarot matematika,5 deca bea prateni na nego I site 5 bea so maksimum poeni! No vo ovoj problem se nadevam deka odlicno se pokazavme I nie roditelite,se sobraa potpisi od nad 20 roditeli od mozni 25 I se napisha Pismo do Direktorot na ucilishteto do opshtinata I istoto se prati I do prosvetniot inspektorat.Vcera imalo kontrola vo oddelenieto I nastavnickata e zateknata so mastika na casot. Utre dvete nastavnicki ne viknaa na vonredna roditelska...ke pishsam shto toa imaat da ni kazat!
odlicno stom postoi tolkava sloznost pomegu roditelite, bar taka polesno ke ja isturkate bitkata sosem normalno e bos kadarat da se zadrzi i da si tera po svoe ako kaj roditelite postoi ramnodusnost bas me interesira sto ke vi donese vonrednata roditelska, dali ke ima volja za sorabotka i podobruvanje ili ke bide zamackuvanje na oci, pravdanje i prefrlanje na vinata
mislam deka golem problem e sto rabotata im e zagarantirana, sto se vgnezduvaat na edno mesto i sto se stitat i poddrzuvaat megusebno kako i od direktorot ovde na pr. sekoja godina gi setaat ne samo vo razlicno skolo tuku moze da gi pratat i vo drug kraj na zemjata, no i toa ne e sovrsen sistem bidejki dur nie roditelite da svatime sto se slucuva so decata, kolku se prilagodile i snasle vo site tie promeni, i da reagirame otisla polovina godina zatoa i ne se potpiram mnogu na nastavniot kadar, nitu na procenkata na drugite roditeli, tuku so deteto rabotam i doma i dopolnuvam tamu kaj sto ke naidam na dupki i propusti, i ja podgotvuvam da stane sposobna sama da go sovladuva materijalot kako i da proceni kade i na koj nacin da go pokaze svoeto znaenje
_____________________________
Sometimes two people have to fall apart to realise how much they need to fall back together