Misek -> RE: Мамо каде си? (20.8.2010 7:06:41)
|
ИЗВОРНА ПОРАКА: Палешка Непотребен е за приказната, драга Мишек. Секое дете на биолошката мајка е најдобро, најпаметно, нај, нај. Понекогаш драга Палешка, мошне потребно. Секое дете велиш на биолошката мајка и е нај нај... (а на социјалната- небиолошката?) па сепак имаме злоупотреби, малтретирања, занемарувања итн. и тоа баш од страна на биолошките мајки. Мајката не ќе ја одврати да се јави на повикот на сопственото дете ама баш ништо. Не се лути, само како да си заглавила во некоја приказна за мали деца. Погледај околу себе. Биолошки мајки продаваат сопствени деца. Биолошки мајки сакатат сопствени деца, ги отфрлаат.... не тргнувај од себе кога генерализираш. Колку и да е лош Марко (во што не сме сигурни) секако дека го поседува правото, дадено од природата, да ја прегрне сопствената мајка. Јас не знам дали Марко е лош. Ниту не знам каква е неговата мајка. Ниту навистина ме интересира. Сепак се прашувам за неговите мотиви за пронаоѓање на мајката. Ако е мотивот потребата да ја најде, да ја гушне, да ја заполни празнината во него.... Како познавајќи ги сите тие чуства дозволува сопсвениот син да го постави во ситуација да не си го познава сопствениот татко. Оној татко кој така „на големо„ ја бара својата мајка. Природното право кое го поседува детето - да ја прегрне сопствената мајка е шамар за сите посвоители. Идеологизирање на биолошката врска и ниту малку нити повеќе поседување на право дадено од природата. На крајот на краиштата дали сме баш секогаш сигурни дека мајките кои ги дале децата што ги родиле на посвојување сакаат да ги видат тие деца. некои имаат други бракови, други деца... животи и не сакаат да се враќаат во минатото. Ниту кому кажале за тие деца.... Имааи и тие некое право или е тоа небитно кога е во прашање природното право кое го поседува детето? Заради тоа е непотребно да знаеме дали е добар, или лош. Како што веќе напишав - тебе може да ти е непотребно. Јас се замислив. Добив впечаток (и не сум осамена) дека барањево има сосева приземна нота, бидејќи започнува во оној момент кога посвоениот син останува материално без она што го сака.
|
|
|
|