|      
Сакаш да се откажеш?
Пред да ја потврдиш својата одлука, запознај се со последиците од таа одлука.
Доколку го потврдиш своето откажување, на твојот комјутер ќе наместиме cookie, кој ќе ни овозможи, во текот на натпреварот (14.03 - 18.03.2016) при посета на порталот да те препознаеме и да овозможиме слободно користење на порталот, без прикажување сликички, односно контролор на играта од десна страна на екранот.

Истовремено ќе бидат одземени сите собрани поени. За жал, со откажувањето, губиш и право на награди.

Дали се уште сакаш да се откажеш?
Рингераја.мк користи "колачиња" за обезбедување подобро корисничко искуство, следење на посетеноста и приказ на огласи. Поставките за прифаќање на колачињата ги прилагодувате во вашиот пребарувач.
Со продолжување на користењето на сајтот се смета дека се согласувате со користење на колачињата за наведените цели. За продолжување кликнете “Во ред”.   Дознајте повеќе.
Корисници на оваа тема: никој
  Испечати
Страница: <<   < Претходна страница  1 2 [3] 4 5   Следна страница >   >>
Корисник
Порака << Постара тема   Нова тема >>
   RE: Односот на наставникот кон учениците
30.3.2012 18:27:53   
Ikana
Добро бе
Виктори не ме карај user posted image user posted image

ИЗВОРНА ПОРАКА: Viktori RR

Pfff sandrin, mislam deka i; ne si objektivna, упс латиница, дека заради твоето лично негативно искуство многу лошо мислење имаш за децата.
Познатиот македонски професорски изговор, не чинат децата, невоспитани се, деликвенти и хулигани.
Родителите моќници бла бла бла,
а сепак на крајот на денот каде е другата половина деца во општествово што од фрустрирани професори и распиздени деца не можат ни салам оценка, ни салам внимание ни нишо да видат?

Или и на тие им се криви родителите?

И за ова Ананикол што го зборува требаат челични нерви,

за ова не требаат челични нерви, туку професори без его до плафон и желба да работат со децата како еднакви на нив. А не они деца, а госпожите демек професори.
И да биде јасно дека професори постојат затоа што има ѕченици, а не обратно!
Е нашите професори тоа забораваат во моментот кога ќе добијат решение!




(Одговор на членот Viktori)
Непосредна врска до пораките: 51
   RE: Односот на наставникот кон учениците
30.3.2012 19:13:40   
rina13
abe jas zavrsiv sredno medicina,lugje se skapav od ucenje 4godini bel den ne vidov bev skros odlicna ama jas bev edna od malkute u klas sto ne bea dete bratuvetka vnuka na doktori I bas poradi toa duri site si gi prcea jas I uste nekolku lipsuvavme ucejki.mislev ke se isplati ke zavrsam fax upornite vrednite bez vrski uspevaat,Epa so izvinenie go dobiv od trite podugackoto jas ko prvenec na generacija I eden od najdobrite studenti sto zavrsia pred vreme si sedam doma I si cekam dobri vreminjauser posted image user posted image user posted image edino nesto sto drzavata napravi za mene bese stipendijata I taa ne mi ja isplatija celosno.Da go vratam vremeto nazad barem nisto nema da pravev nemase da se macam I vaka I taka istoto ke me cekase.Najtragicno e sto vo 4ta imase deca sto ne znaat da citaat bukvalno ne znaat a sega rabotat na visoki pozicii vo zdravstvo.Mi se gadi od nasiov sistem.A baska sto profesorite ne tretiraa tie sto sme bez vrski kako 3ta klasa lugje so cest na isklucoci(ama tie profesori sto ne prifakjaa vrski bea rascueni kako olosi neandertalci nesto im fali pa koj e dolzen da uci sekoj cas bla bla).I da jas sum isfrustrirana ne poradi moite sto me ucele da bidam poslusna trudoljubiva tuku poradi tie doticni profesori sto mozat da ti go zagorcat zivotot, sto mislat deka se neznam lordovi I sto gledaat samo svoeto da go proturkaat a drugite deca koj gi vrti.
malce zabegav ama morav da si se olesnamuser posted image user posted image user posted image

(Одговор на членот Viktori)
Непосредна врска до пораките: 52
   RE: Односот на наставникот кон учениците
30.3.2012 21:12:30   
sandrin
Решение никогаш не сум имала, ниту сум сакала да имам. Единствено што се трудев е децата колку можат да научат од материјалот, ама инсистирав да научат да почитуваат. И мене и родителите и другите професори и соседите кои се различни од нив, затоа што само така ќе научат и себеси да се почитуваат. Не заради моето его и суета, заради тоа што јас сум професор, туку заради личноста која си ја градат.
Јас секогаш сум учела,немало кој влијателен да ми помогне,а и не сум сакала. Сум учела заради тоа што сум го сакала тоа и заради ново знаење. Никогаш не чекав тоа некако да ми се исплати, никогаш не се покајав сум учела и учам единствено од љубов.
И нема да излажам ако кажам дека не ми се допаѓаше кога ќе влета некое мазиче од некоја страна и без да знае што значи да се почитува прво институцијата во која влегуваш, па професорите, па и соучениците- без основа бара посебен третман. Епа, нема сила што ќе ме разубеди дека тоа дете не знае кај кого е моќта или не знае зошто баш тука ''смее'' да се оснесува така или дека јас го направив такво. Не би била среќна кога утре би дознала дека моето дете вака се однесува во училиште, со свои очи гледав како родителите даваат лош пример за децата и ќе се трудам тоа да не ми се случи.
Иако не се сите деца и родители исти. Има деца кои ќе ги посакаш и како родител и како професор. Немаа секогаш петки, ама не дека сите не им чинеа- ќе седнеа да научат и ќе ги поправат оцените.
И немој да се лажеме со европските земји, во една таква совршена Швајцарија пријателката моја не смееше да побара да го преместат нејзиното дете кое носи очила понапред, затоа што класниот таму ја ставил да седи и оцена на професорите е дека таа од тоа место совршено добро ја следи наставата. Нема како тука, кој што сака- тоа прави.

И покрај генерациите такви какви што се (ако имате можност од зад клупата да ги искусите верувам и самите ќе се зачудите) јас од таму си заминав поради возрасните, а не поради децата. Поради родители кои сакаа на секој начин да им ''помогнат''.

Да не беше темава веројатно немаше ни да се потсетам на тој период од животот, затоа што сега- да работам во струка, ама не со деца. Во постојан контакт сум со луѓе и фала богу немам никаков проблем и искрено не се чувствувам нешто посебно исфрустрирана од тоа искуство, го доживувам само како искуство плус за мене лично- ништо повеќе, ништо помалку! :)

< Поракaта ја уредил sandrin -- 30.3.2012 21:18:07 >

(Одговор на членот rina13)
Непосредна врска до пораките: 53
   RE: Односот на наставникот кон учениците
30.3.2012 21:20:34   
Ikana
user posted image

(Одговор на членот sandrin)
Непосредна врска до пораките: 54
   RE: Односот на наставникот кон учениците
31.3.2012 6:30:42   
Goddess*
vo MK drzavniot sistem za obrazovanie ,za zdravstvo i itn. nikogas ne funkcionirale bas kako sto treba ,a vo istata zemja bezprekorno funkcioniraat privatnoto obrazovanie,zdravstvoto...a delumno vamu tamo od drzavno na privatno se prefrlaat istite ni nasi profesori,doktori..I bas e cudno kako toj profesor sto dosol od drzaven fakultet ili sredno drzavno ucileste kaj sto prosto dzitkal indeksi niz sred amfiteatar so pcofki ili gagal so klucevi po ucenici bas se prasuvam kako istite tie vo privatniot sistem naednas stanuvaat vozdrzani, uceni,vnimatelni slusaci i potiknuvaci na ucenicite,odnosot profesor/nastavnik so roditel e na mnogu visoko nivo..mislis ovie se pravi "medenjaci" ili pak so remetlivite i drski ucenici vo drzavno obrazovanie i koga se prefrlaat vo privatno..odednas kaj decata se gleda promena ..smirena topka!!!Se e do sistemot koj sto e sproveden i uslovite vo privatnite institucii,profesor-ucenik,doktor-pacientuser posted image

(Одговор на членот Ikana)
Непосредна врска до пораките: 55
   RE: Односот на наставникот кон учениците
31.3.2012 8:55:44   
kikicka
Ова со државните и приватните факултети е така. Јас бев на државен 2 г. после се префрлив на приватно и тоа ради асистент кој што ради него неможев да фатам услов за да проолжам,таму асс.се прават богови дигнати абеносот ке им се закаче на врата кога влагуваат. Кога се префрлив бев уплашена да отидам кај професорот да разговарам за материјалите што треба абе по првиот разговор јас добив пак волја за учење.Значи неможам да опишам релацијата студент-професор на приватен и студент -професор на државен....различни поими. На приватниот било кога сите ти се доспатни за консултаци и асистенти и професори на државен дреми 2 часа пред канцеларија може и ке влезеш а може и утре да дојдеш и тоа не за консултации тукуза оцена и потпис за кој целанедела се трчкаш по факултето да ја добиеш и после пак ке ти остане и луп казната.За мито и корупција дане зборувам

_____________________________

Најважната работа која таткото може да ја направи за неговите деца, е да ја сака нивната мајка."

(Одговор на членот Goddess*)
Непосредна врска до пораките: 56
   RE: Односот на наставникот кон учениците
31.3.2012 23:09:38   
mamicki
Неколку дена ја меркам темава, се чудам дали да пишувам или не...
Не постои едностран однос, а релацијата во случајот на образованието е тространа и двонасочна: наставник- ученик- родител.
Ниту една од овие компоненти не е помалку важна и не смее да изостане, доколку сакаме да имаме квалитетно образование на задоволство од сите засегнати.
Од напишаните постови на темава гледам едно тесно, субјективно видување и еден многу грд начин на перцепција на една категорија луѓе кои, без разлика како ви изгледа од ваша перспектива, тешко си го заработува лебот. Можеби токму тие околности- лоша плата, лоши услови за работа, ги оддалечуваат квалитетните кадри од наставничките катедри, па ситуацијата станува се полоша.
Како изгледа денот на еден наставник/професор (овие две професии се изедначени според потребниот степен на образование и според платата)?
Најпрво, наставникот/професорот мора да се избори со купиштата хартија кои секојдневно е обврзан да ги пишува: тој подготвува годишен глобален план за работа, тематски планови и дневни подготовки за секој одржан час. Најголем број наставници работат по 2-3 програми, но се случува да треба да работат , т.е да разработат и 6-7 различни програми (особено ако предаваат стручни предмети во некое средно стручно училиште).
Натаму следува реализација на часовите. Неретко наставата се реализира во преобемни паралелки од по 34 ученика, а часот трае 45 минути, од кои ефективни се околу 35- 40, во оптимални услови, т.е ако претпоставиме дека тој ќе има услови да го отпочне часот по запишувањето на истиот и евидентирањето на отсутните ученици. Значи, во просек, тој има 1 минута време за секој ученик.Во исто време има обврска да ја реализира програмата за работа понудена од МОН/БРО, и да ги мотивира, обучува, следи и оценува учениците.
Исто така треба да осмисли и реализира часови за додатна и дополнителна настава, да подготвува ученици за натпревар...
Ова што досега го набројував е полесниот дел од работата.
Натаму, тој би требало да соработува со родителите, меѓутоа тие најчесто се:
1. Презафатени, па живи не се прават
2. Го гледаат и доживуваат како прв душман кој постои само за да го наруши беспрекорниот сјај на нивните галеничиња, па го озборуваат, омаловажуваат, а по потреба и го лажат дека нивното дете било болно токму оној ден кога тој имал закажано писмена работа
3. Не сфаќаат дека тие и професорот се на иста страна и делат ист интерес- што побезболно и поуспешно минување на детето низ образовниот процес, па го озборуваат и омаловажуваат пред своите деца, подривајќи му го така авторитетот, а потоа очекуваат спектакуларни воспитни резултати од него
4. Одбиваат да прифатат дека нивниот потомок не е реинкарнација на Ајнштајн, Тесла, Достоевски, Пикасо, итн, и тоа на сите нив одеднаш па вршат невидена пресија детето да ги добие СИТЕ ПЕТКИ!; во спротивно- наставникот не си ја знае работата, па тие ги користат сите начини тоа и да му го објаснат, преку сите можни облици и форми на непотизам, политички, роднински и др. врски, со закани и сл.
5. На крајот од месецот добива плата пониска отколку онаа што ја добива на пр. една медицинска сестра вработена во јавна здравствена установа
6. Мора на сите да им објаснува дека на одмор е 23 работни дена, а не толку колку што се учениците на распуст, и тоа одморот е колективен, нема ниту еден ден кој може да го користи по своја желба, а не во месец јули. Додека учениците се на распуст тој има обврска да учествува во реализацијата на интерниот дел од државната матура, да држи дополнителна настава и да реализира поправни испити, да ја уреди обемната педагошка евиденција и документација.
7. Да ги поднесува испадите на учениците охрабрени од односот и зборовите на нивните родители
8. Да прифати дека ако меѓу десетиците илјади негови колеги има некој кој е педофил/пијаница/женкар/митаџија/нестручен .... мора стоечки и тој да ја понесе и да ја поднесува истата етикета
9. Да прифати дека е невиден тиквар, незнајко, простак кој не си ја знае својата работа, додека сите други подобро ја знаат од него и тоа гласно го соопштуваат и да се помири со фактот дека тие и натаму ќе му кажуваат дека не знае ништо, небаре дипломата од дрво ја скинал, и дека секој смее да се меша во неговата работа, иако самиот тој никојпат не отишол ним да им кажува како да си ја работат нивната работа
10. Сето ова треба да го прави додека како фока во циркус ги жонглира реформските упатства и инструкции подготвени од луѓе кои никојпат не одржале ниту еден час

НАВИСТИНА ДРАГИ РР-КИ, НЕ ПОСТОИ ПОЕДНОСТАВНА, ПОЛЕСНА И ПОДОБРО ПЛАТЕНА РАБОТА, ВИСОКО ВРЕДНУВАНА ОД ОПШТЕСТВОТО И СОЛИДНО НАГРАДЕНА ОД ДРЖАВАТА

(Одговор на членот kikicka)
Непосредна врска до пораките: 57
   RE: Односот на наставникот кон учениците
31.3.2012 23:30:26   
Џесика
user posted image user posted image user posted image Пост за паметење user posted image

_____________________________

Жената по природа е АНГЕЛ, но ако и ги скршат крилата таа лесно ќе научи да лета на метла!!!

(Одговор на членот mamicki)
Непосредна врска до пораките: 58
   RE: Односот на наставникот кон учениците
1.4.2012 0:08:52   
Tanjat7880
Mamicki.....me ostavi bez zborovi!!!
Mnogu vi e teshko,mnogu ste optovareni so dokumentacija,odmor ne ste videle jadni a preku glava vi se sekojdnevni podgotovki za cas,platata vi e bash mizerna,skoro i da ja nema a na seto toa decata se CUDOVISHTA koi se samo agresivni,nevospitani,abe od ulica sobrani i toa onaka TOP-TAN site do edno,roditelite se nevidlivi,nepostoecki ma od ragjane nezainteresirani za decata svoi pa moze bi i vie nastavnici/profesori i gi doite i im voveduvate prva hrana i se toa...ete od vakov stav na tie shto se tamu vo obrazovanieto decata a so niv i roditelite stradaat.
I samo ushte ova,podgotovkite,dokumentacijata i pripremite za cas netreba da gi spomenuvate,treba da se zasramite samite od sebe kolku znacenje si pridavate i kolku toa nie drugive shto rabotime i ja polnime kasata za vashite "mizerni" plati da gi dobiete,ne ve razbirame i ne ve pocituvame.Rabotime i nie nezaboravajte i sekoja rabota bara i posvetenost i poztvuvanost no ne barame da ne sozaluvaat za toa!!!

(Одговор на членот Џесика)
Непосредна врска до пораките: 59
   RE: Односот на наставникот кон учениците
1.4.2012 0:10:59   
nadica
user posted image user posted image user posted image  и од мене за постот

_____________________________

Завидливите луѓе се хранат со твојата несреќа...
Биди Среќен!...
Нека умрат од глад!!!

(Одговор на членот Џесика)
Непосредна врска до пораките: 60
   RE: Односот на наставникот кон учениците
1.4.2012 0:14:54   
mamicki

ИЗВОРНА ПОРАКА: Tanjat7880

Mamicki.....me ostavi bez zborovi!!!
Mnogu vi e teshko,mnogu ste optovareni so dokumentacija,odmor ne ste videle jadni a preku glava vi se sekojdnevni podgotovki za cas,platata vi e bash mizerna,skoro i da ja nema a na seto toa decata se CUDOVISHTA koi se samo agresivni,nevospitani,abe od ulica sobrani i toa onaka TOP-TAN site do edno,roditelite se nevidlivi,nepostoecki ma od ragjane nezainteresirani za decata svoi pa moze bi i vie nastavnici/profesori i gi doite i im voveduvate prva hrana i se toa...ete od vakov stav na tie shto se tamu vo obrazovanieto decata a so niv i roditelite stradaat.
I samo ushte ova,podgotovkite,dokumentacijata i pripremite za cas netreba da gi spomenuvate,treba da se zasramite samite od sebe kolku znacenje si pridavate i kolku toa nie drugive shto rabotime i ja polnime kasata za vashite "mizerni" plati da gi dobiete,ne ve razbirame i ne ve pocituvame.Rabotime i nie nezaboravajte i sekoja rabota bara i posvetenost i poztvuvanost no ne barame da ne sozaluvaat za toa!!!

Почитувана софорумџике, никаде ништо слично не напишав, ниту го мислам тоа. Мене ми е многу жал за твоето негативно искуство, но сосема не е во ред да генерализираш на таков начин- се коси со основните принципи на логиката како наука. Платите на наставниците се мизерни, за жал, без наводници, а колку за посветеноста и пожртвуваноста- токму за тоа говорев. Почитта и соработката се двонасочна улица драга Тања, а фрустрациите- лична работа.

(Одговор на членот Tanjat7880)
Непосредна врска до пораките: 61
   RE: Односот на наставникот кон учениците
1.4.2012 0:25:56   
Tanjat7880
Платите на наставниците се мизерни, за жал, без наводници, а колку за посветеноста и пожртвуваноста- токму за тоа говорев. Почитта и соработката се двонасочна улица драга Тања, а фрустрациите- лична работа.
Za platite nesakam da diskutiram,svesno si potpishala(ne licno)i si ja prifatila taa rabota za taa plata,nikoj ni te prelazal ni ti namalil posle nekoe vreme plata!
A shto pravime so frustraciite na nastavnicite/profesorite i kako so niv da se izborime nie nikakvite roditeli koi sme bez nikakvi prava a tie od drugata strana(nastavnicite/profesorite)gi uzivaat site prava i imaat pravo ama bash se da kazat i da napadnat dete bez pritoa nikako da ne odgovaraat za istata postapka?!I shto ni ostanuva na nas roditelite,da receme samo ME PUSHTI,KE POMINE,MINORNA E ONA I MINLIVA a seto toa go velime od nemokj a ne od licni frustracii!

(Одговор на членот mamicki)
Непосредна врска до пораките: 62
   RE: Односот на наставникот кон учениците
1.4.2012 0:43:08   
mamicki
Уште еднаш, драга, драга софорумџике
откаде претпостави дека работам во просвета?! Никаде не напишав дека сум наставник. Ова е форум, тука изнесуваме ставови во врска со одредени теми. Ако имаш нешто лично мене да ме прашаш, напиши ми приватна порака, ќе се потрудам да ти одговорам на оние прашања за кои ќе ценам дека ги знам одговорите и дека би сакала да ги споделам. Остатокот прашања упати ги на вистинските адресанти. Пријатна ноќ, драга Тања.
П.С За реципроцитет- напиши со што се занимаваш, или уште поубаво, отвори тема во врска со својата професија. Верувам дека ќе ти биде задоволство да изигруваш плукалница на некој што некојпат од некого од твојата бранша...

(Одговор на членот Tanjat7880)
Непосредна врска до пораките: 63
   RE: Односот на наставникот кон учениците
1.4.2012 0:53:40   
Tanjat7880
I povtorno ke recam mamicki me ostavi bez zborovi,dobra ti nokj i tebe (e ova beshe licno a se drugo ne!)

(Одговор на членот mamicki)
Непосредна врска до пораките: 64
   RE: Односот на наставникот кон учениците
1.4.2012 1:16:14   
Ikana
Не се расправајте, секогаш ќе има и добри и лоши во секоја професија, инаку како ќе ги разликуваме добрите? Всушност нема ни лоши, како што рекол Ајнштајн...темнината е само отсуство на светлина, лошото е отсуство на доброто.
"Education is what remains after one has forgotten everything he learned in school." - Образование е тоа што останува кога ќе заборавиме се што сме научиле во училиште.

< Поракaта ја уредил Ikana -- 1.4.2012 1:25:59 >

(Одговор на членот Tanjat7880)
Непосредна врска до пораките: 65
   RE: Односот на наставникот кон учениците
1.4.2012 1:47:57   
Viktori
Да не реплицирам пошо фермани не ми се пишуваат можам само да кажам дека: Постот на мамички го разбирам како филм на Спилберг. Малку научна фантастика, за активноста на наставниците, малку хорор, за родителите и по добар некој вонземјанин, тоа се добрите наставници и родители, кои не можат да живеат на планетава...

и споредбата со филм. не е за друго, туку затоа што наставничката во школо им кажала на децата да го гледаат Величествениот Сулејман. Било многу поучна и историска турска серија. Фак јеах! Изгледа планот за настава, програмата, спремањето за тестирање го измешала со турска серија...за учебник по историја или некоја историска книга што има да замара мали деца...

< Поракaта ја уредил Viktori RR -- 1.4.2012 1:52:37 >


_____________________________

Danger! Ha! I laugh in the face of danger. Ha, ha, ha, ha ...
Мај нејм ис лукс. Жито лукс.





(Одговор на членот Ikana)
Непосредна врска до пораките: 66
   RE: Односот на наставникот кон учениците
1.4.2012 2:05:08   
Ikana
туку затоа што наставничката во школо им кажала на децата да го гледаат Величествениот Сулејман. Било многу поучна и историска турска серија.


Не ми се верува.

(Одговор на членот Viktori)
Непосредна врска до пораките: 67
   RE: Односот на наставникот кон учениците
1.4.2012 4:18:13   
Goddess*

ИЗВОРНА ПОРАКА: Viktori RR

Да не реплицирам пошо фермани не ми се пишуваат можам само да кажам дека: Постот на мамички го разбирам како филм на Спилберг. Малку научна фантастика, за активноста на наставниците, малку хорор, за родителите и по добар некој вонземјанин, тоа се добрите наставници и родители, кои не можат да живеат на планетава...

и споредбата со филм. не е за друго, туку затоа што наставничката во школо им кажала на децата да го гледаат Величествениот Сулејман. Било многу поучна и историска турска серија. Фак јеах! Изгледа планот за настава, програмата, спремањето за тестирање го измешала со турска серија...за учебник по историја или некоја историска книга што има да замара мали деца...


i ja bi se slozila so Viktori..nekako nejzinite postovi mi se mnogu doloveni vo vistinskata realnostuser posted image ...Bi dodala, sekoja planina so svoja tezina..Ima golema razlika od nastavnik,profesor i docent,zatoa i mislam treba da se razgranicat vo temava..da ne dojde do nategnuvanje po postovite(toa e samo moe mislenjeuser posted image )

(Одговор на членот Viktori)
Непосредна врска до пораките: 68
   RE: Односот на наставникот кон учениците
1.4.2012 8:17:33   
Felly RR
Еве јас од аспект на ученик ќе кажам какво искуство сум имала со наставниците/професорите, и што сум научила од тоа.
Наставничката од прво до четврто, беше ок, ама не сум била нешто многу приврзана за неа, како што велам да ја чувствувам како втора мајка. Имаше ученици кои на големите одмори ги посетуваа своите претходни наставници - јас не бев една од нив. Е сега едно нешто го памтам што као ученик ме повреди. Не знам точно кое одд бев, ама учителката ми даде задача да прочитам еден текст, потоа и на втор ученик и на трет, и после кажа дека го мери времето кој колку брзо може да чита. Јас бев повредена - си реков: Зошто не кажа на почеток дека ќе мери колку брзо читаме, можев и позбро да го прочитам да знаев дека тоа е поентата.
----------------- Значи наставникот мора секогаш да им каже на учениците која е целта на задачата и што очекува од нив.
---------------------------------------
Потоа, друга случка од седмо одд. Еден наставник ме скорна да ја раскажам лекцијата од претходниот час. Јас не ја знаев (А инаку секогаш сум важела за една од најдобрите ученичи), и тоа сосема релаксирано му кажав на наставникот без да се потресувам, дека леле, не сум научила, а тој изреагира со следниов коментар „Леле, зар не ти е срам што не знаеш да одговориш. Мене ми е срам, не знам како тебе не ти“.
------------------- Наставникот треба да знае дека оценката што ја ставаме, не е само од еден одговор. Не треба на ученикот да му создава чувство на вина ако нешто не знае или нешто не кажал точно. Освен тоа треба да знае како да разговара со различни ученици. Кај еден ученик може критиката ќе делува мотивирачки, додека кај друг ќе има спротивен ефект.
--------------------------------------------
Потоа во средно, генерално наставниците имаа коректен однос. Ама и тука има еден пример што го памтам. Еден наставник само за едно неточно одговорено прашање ми пиша 2, зошто сакаше да извлече некаква корист.
---------Наставникот треба да ги гледа сите деца подеднакво, а не да гледа од чиј родител ќе извлече некакв акорист.
-----------------------------------
Е потоа на факултет имав полку добри професори, што овие другите дури и не вреди да ги споменувам. Имав предавања кои не сакав да си дозволам да ги пропуштам, иако проф не пуштаа списоци з априсутност, беше забавно да учиш на таквите часови. ------Значи секогаш треба наставникот да се труди да ги заинтересира учениците.

_____________________________

Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain.

(Одговор на членот Goddess*)
Непосредна врска до пораките: 69
   RE: Односот на наставникот кон учениците
1.4.2012 8:24:57   
Felly RR
Пишував заедно со Матеа, и сега си најдов неколку правописни грешки, ама не е битно тоа, битно ме разбирате што сакам да кажам.
Е сега ајде и вие мајки, што имате деца-ученичиња, кажете како вие ги воспитувате дома децата да се однесуваат на училиште. Што им велите дека е дозволено, а што дека не смеат да прават на училиште. Зошто до сега само наставниците ги критикувавте, а всушност темата е за односот наставник-ученик - а секако и родител.
Матеа е мала, ама еве пред некој ден ми кажа дека едната учителка ја тепнала по газето. Јас прво ја прашав - зошто? Ти што правеше? Таа рече дека станувала од креветчето. Тогаш јхас и реков, е па затоа те тепнала, било време за спиење, и тогаш не смееш да стануваш. Значи иако ја тепнала, не сакам да ја учам да и се спротивставува на учителката - ти не смееш да ме тепаш, туку сакам да се научи дека треба да го почитува редот кој го воспоставиле учителките.
Да се разбереме, не сум за физичко насилство, ама за едно плеснување по газето, нема да и реагирам на воспитачката.

_____________________________

Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain.

(Одговор на членот Felly RR)
Непосредна врска до пораките: 70
   RE: Односот на наставникот кон учениците
1.4.2012 9:12:44   
Viktori

Еве Фели, ќе ти пишам за мене и моите ученици не можам точно да опишам што и како ги учам, затоа што проблемите ги решаваме тековно, ако има.

А како се однесува со постар воопшто, наставник ли, комшија ли, не се учи на 6 години, туку како помали. Значи во школо се оди да најмногу да се учи. Мислам дека грешката на некои родители и тоа што не си ги воспитуваат децата. КОга ќе излезам на улица и гледам 2-3-4 годишни деца како си ги маваат родителите, бабите. не ми е јасно кога сметаат дека тоа треба да престане.

Значи тоа дерење на наставник или пререкување, не смее да постои. За тоа не сум разговарала со нив во прво одделение посебно за наставниците, туку од претходно и мислам дека тоа е дел од домашното воспитување. А и те како ги охрабрувам да си го кажат своето мислење. Моето мислење никогаш не го делам со децата, не е воопшто нивна или нечија работа што мислам јас за некого. Наставниците немаат посебна графа во нашиот живот и не мислам дека треба да имаат.
И на други теми имам пишувано. Ако детето се воспитува на добро однесување од помало такво ќе биде и кога ќе порасне.
Значи некои РРки ги знаат децата мои и сум многу горда на нив. Мене ме мачи тоа што ти инвестираш во нив, да ги направиш луѓе што ги ценат правите работи, а некој со непромислени постапки или корумпирано однесување се да расипе. Не можам да дозволам.

Генерално пробувам да амортизирам некои негативни искуства што децата ги имаат и пробувам да е неприметно, да изгледа како не важно, затоа што тоа е животот.

Во оцените не им се мешам, затоа што знам дека ни се најважни, ни некогаш ќе бидат.

Испрашувам што се случува и како и ако има некоја ситуација што според мене бара мешање од моја страна, прво разјаснуваме што точно како се случило, детето ја опишува случката пред наставникот, значи ги охрабрувам секогаш да ја кажат случката пред него, затоа што сум приметила дека некогаш пробуваат да ги искриват фактите. Потоа детето си оди и јас разговарам со наставникот.









< Поракaта ја уредил Viktori RR -- 1.4.2012 9:14:24 >


_____________________________

Danger! Ha! I laugh in the face of danger. Ha, ha, ha, ha ...
Мај нејм ис лукс. Жито лукс.





(Одговор на членот Felly RR)
Непосредна врска до пораките: 71
   RE: Односот на наставникот кон учениците
1.4.2012 10:54:17   
mamicki

ИЗВОРНА ПОРАКА: Viktori RR

А како се однесува со постар воопшто, наставник ли, комшија ли, не се учи на 6 години, туку како помали. Значи во школо се оди да најмногу да се учи. Мислам дека грешката на некои родители и тоа што не си ги воспитуваат децата. КОга ќе излезам на улица и гледам 2-3-4 годишни деца како си ги маваат родителите, бабите. не ми е јасно кога сметаат дека тоа треба да престане.

Значи тоа дерење на наставник или пререкување, не смее да постои. За тоа не сум разговарала со нив во прво одделение посебно за наставниците, туку од претходно и мислам дека тоа е дел од домашното воспитување. А и те како ги охрабрувам да си го кажат своето мислење. Моето мислење никогаш не го делам со децата, не е воопшто нивна или нечија работа што мислам јас за некого. Наставниците немаат посебна графа во нашиот живот и не мислам дека треба да имаат.
И на други теми имам пишувано. Ако детето се воспитува на добро однесување од помало такво ќе биде и кога ќе порасне.
Значи некои РРки ги знаат децата мои и сум многу горда на нив. Мене ме мачи тоа што ти инвестираш во нив, да ги направиш луѓе што ги ценат правите работи, а некој со непромислени постапки или корумпирано однесување се да расипе. Не можам да дозволам.

Генерално пробувам да амортизирам некои негативни искуства што децата ги имаат и пробувам да е неприметно, да изгледа како не важно, затоа што тоа е животот.

Во оцените не им се мешам, затоа што знам дека ни се најважни, ни некогаш ќе бидат.

Испрашувам што се случува и како и ако има некоја ситуација што според мене бара мешање од моја страна, прво разјаснуваме што точно како се случило, детето ја опишува случката пред наставникот, значи ги охрабрувам секогаш да ја кажат случката пред него, затоа што сум приметила дека некогаш пробуваат да ги искриват фактите. Потоа детето си оди и јас разговарам со наставникот.



ИЗВОРНА ПОРАКА: Viktori RR

Да не реплицирам пошо фермани не ми се пишуваат можам само да кажам дека: Постот го разбирам како филм на Спилберг. Малку научна фантастика, за активноста на родителите и по добар некој вонземјанин, тоа се добрите родители, кои не можат да живеат на планетава...



Се шегувам, секако. Меѓутоа, сигурна сум дека како на добар родител не ти е убаво да те категоризираат во рамките на научната фантастика. Значи, не е во ред да се генерализира. Добри наставници (Секој што држи настава е наставник) - има, исто како што има и добри родители. Ако се соберат сите кои се занимаваат со настава во државава на едно место, би се формирал град со средна големина, 35-40.000 жители. Јасно е дека меѓу нив ќе има секакви. Но, не е во ред да се гради типизиран лик врз основа на одбраните најлоши особини на најлошите меѓу нив.
Работам во средно училиште долги години. Предавам македонски јазик и литература. Ја сакам својата професија и ја работам одговорно и со многу љубов, исто како што и ти ги одгледуваш своите деца. Нема момент во кој не сум свесна дека моите ученици се нечии чеда. Никојпат не сум се налутила на ученик, колку и лошо да се однесува, но честопати се натажувам. Јасно ми е дека некој, со лошо воспитување, со лоши насоки за тоа кои се добри правци во животот, му ја одзел шансата, или барем му ја намалил. Значи- децата не се виновни, туку возрасните. (Кога велам возрасни, сите ги ставам таму, целото општество.)

За волја на вистината, поретко сретнувам родители кои се подготвени да соработуваат. Голем дел од нив во училиштето доаѓаат само на задолжителните родителски средби, а ретко кога и се јавуваат, бидејќи сите го имаат и бројот од мојот телефон и мојата електронска адреса, како и охрабрувањето да ме побараат во секое време ако имаат некакво прашање во врска со нашиот, мој и нивен, ученик.
Исто така, за волја на вистината, немам ученик со кого не разговарам долго и срдечно кога ќе се сретнеме, а со некои дури и се собираме на заеднички излегувања, за да не се заборавиме по матурата. На сите се сеќавам по име. Се трудам многу да ги запаметам и да им се обраќам по име колку што може порано, за да знаат дека ги доживувам како личности и индивидуи.
Имам колеги кои вака ја сфаќаат својата работа. Имам и колеги од кои што се срамам. Но вистина не ми е драго кога некој што не е и не може да биде во тек, врз основа на слободна процена, субјективно формиранa, го негира и плука по сето она во кое што јас со години се вградувам себе.

< Поракaта ја уредил mamicki -- 1.4.2012 10:56:17 >

(Одговор на членот Viktori)
Непосредна врска до пораките: 72
   RE: Односот на наставникот кон учениците
1.4.2012 11:14:19   
arh_diz
Eve jas ke kazam eden primer moja drugarka vo srednonucevme zaedno i posle se zapisavme na fakultet , tesko i odese fakultetot pa se prefrli na pedagoski go zavrsi so prosek 9 , i se vraboti kako nastavnicka.Jas ja prasuvam kako ti e rabotata taa vaka mi opisa znaci prvata godina e teska dodeka go napravis planot i programata kako da tece casot ( mada zemam primer od postara koleska i prepisuvam ) ponataka e lesno taa programa samo ja nadopolnuvam .Posle casovi 90% od vremeto i bilo prazno znaci go pominuva vo sedenje efektivno raotno vreme edvaj 4 casa .I taa plata sto ja dobiva i e mnogu nekoj za taa plata se poti i toa dobro

_____________________________

Биди тоа што си

(Одговор на членот mamicki)
Непосредна врска до пораките: 73
   RE: Односот на наставникот кон учениците
1.4.2012 11:28:25   
Felly RR

ИЗВОРНА ПОРАКА: Viktori RR

Мислам дека грешката на некои родители и тоа што не си ги воспитуваат децата. КОга ќе излезам на улица и гледам 2-3-4 годишни деца како си ги маваат родителите, бабите. не ми е јасно кога сметаат дека тоа треба да престане.



Е тука Виктори си сосема во право. Не треба да го забораваме влијанието од дома. И ако од 30 наставници -една рекла да ја гледаат СУлејман, од 100 - на 80 родители нема да им смета децата (првачиња) да гледаат Волците.



ИЗВОРНА ПОРАКА: mamicki


Значи, не е во ред да се генерализира. Добри наставници (Секој што држи настава е наставник) - има, исто како што има и добри родители. Ако се соберат сите кои се занимаваат со настава во државава на едно место, би се формирал град со средна големина, 35-40.000 жители. Јасно е дека меѓу нив ќе има секакви. Но, не е во ред да се гради типизиран лик врз основа на одбраните најлоши особини на најлошите меѓу нив.


Тоа и јас цело време се обидувам да го кажам. Само ние луѓето секогаш повеќе сме спремни да критикуваме, отколку да пофалиме.

_____________________________

Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain.

(Одговор на членот Viktori)
Непосредна врска до пораките: 74
   RE: Односот на наставникот кон учениците
1.4.2012 11:30:11   
Џесика
Е видиш, тоа боли... зошто другарка ти не се запишала од прва на педагошки, туку откако не и одел, лупам, градежен? Значи она не сакала да студира педагошки, она сакала да студира... јас се запишав на педагошки од желба да работам со деца, без претходно да бидам одбиена од друг факултет. И тука сите се собрани ко во канта. Додека студирав не бев свесна дека и ќоро и сакато студира да биде наставник, а педагошкиот нема никакви критериуми... И сега таа другарка пошто успешно го завршила педагошкиот (а завршила колку да заврши нешто) го држи местото во кое не вложува никаков труд, оди по шема и како на лента ги описменува учениците, местото за кое јас (како пример се земам) душата би ја дала да се најдам меѓу тие дечиња...

_____________________________

Жената по природа е АНГЕЛ, но ако и ги скршат крилата таа лесно ќе научи да лета на метла!!!

(Одговор на членот arh_diz)
Непосредна врска до пораките: 75
Страница:   <<   < Претходна страница  1 2 [3] 4 5   Следна страница >   >>
Страница: <<   < Претходна страница  1 2 [3] 4 5   Следна страница >   >>
Оди на:






Анкета

За доилки.
пеперутка16

Малку чудно прашање, но ме интересира: дали мајките доилки пробале сопствено млеко?