mami -> RE: Маструбирање на партнерот (16.11.2009 13:24:37)
|
Земете ги работите во свои раце, ама овој пат буквално. Играта со вашата омилена играчка ќе ви донесе многу поголемо задоволство кога ќе ви ја вратат услугата. Еве неколку мануелни секс-техники: Позиција... Во сексот важи правилото и на двајцата да ви е убаво. Во овој случај многу е поважно вас да ви е удобно бидејќи тој секако ќе ужива. Работете во зависност од тоа дали сте левак или деснак, но дозволено ви е да ја смените раката, да се качите врз него, да го бакнувате додека работите... Најважно од сé е да ја следите неговата реакција. Залудно се мачите ако тој не ужива. Некој преферира седнат, друг легнат, а некој сака и стоечки. Прашајте го како му се допаѓа и фатете се за работа. Направете да лизга... Можеби ќе ви звучи смешно, но вашиот партнер многу би ви бил благодарен доколку во дланката стиснете лубрикант. Не дека без тоа не се може, но на овој начин оневозможувате триење кое знае да биде болно со оглед на тоа што пенисот е сув. Колку и да ја имате совладано техниката, сепак не можете да имате осет колку него. Грабнете го силно... Како што вие сакате да ве допираат нежно и полека, така тие сакаат да ги допирате грубо и брзо. Мажите се по грубата игра. Ако го допирате како да е направен од стакло, тогаш тој ќе си помисли дека не ни сакате да го допирате. Затоа не плашете се да го грабнете во своите раце и убаво да го малтретирате. Фатете го за коренот лизгајте со брз потег до главата. Направете неколку кратки движења додека сте горе и повторно симнете ја раката долу. Не занемарувајте ги другите делови... Ако се концентрирате само на пенисот, ризикувате да добиете воспаление на зглобот бидејќи ќе му треба навистина долго време за да сврши. Затоа, забрзајте го процесот со тоа што ќе им посветите внимание и на другите ерогени зони. Додека со едната рака работите, со другата масирајте ги нежно тестисите, бакнувајте му ги брадавиците, вратот и зад ушите. Не плашете се дека ќе забавите со движењето на раката, тоа нема да ја намали еуфоријата во него.
|
|
|
|