RE: Новата Кембриџ програма, подобра од предходната, или не? (Целосна верзија)

Форум >> [Дете] >> Од деца до ученици



Порака


LoveableMe RR -> RE: Новата Кембриџ програма, подобра од предходната, или не? (10.9.2015 10:41:38)

На пријатели девојчето прво е сега, има нецели 6 години, по пет часа дневно имале, ескпериментално оваа година, со предмети?????? Децава биле шокирани, пред тоа во градинка и одма оп настава комплет..чекај бре, па за што беше порано забавивште/предшколска не беа за џабе измислени, туку да се адаптира детето за школо.

Јас викам големо НЕ за уништување на и така краткото детство на дечињата! И така цел живот ќе бидат возрасни, нека поуживаат во детството!




miana -> RE: Новата Кембриџ програма, подобра од предходната, или не? (10.9.2015 11:20:41)

Аа да, лани имаа секој ден по 5 часа, а еден ден 6 часа, а годинава имаат 4 дена по 6 часа а еден ден 5 часа...
И пази треба да одат и на друга некоја активност децата, спорт, курсеви и сл.. Ај што седат по толку, ама барем да научат нешто.. Ние ако не седнеме дома да дообјасниме и да научиме, ништо од децава.. Две, три немирни да има во класот, толку од наставата [sm=zmeden.gif]




niki -> RE: Новата Кембриџ програма, подобра од предходната, или не? (10.9.2015 22:45:49)

sreka sto ja Imas svekrva ti pa trca da ti gi zema i vodi decata vo skolo
da si sama i da treba da odi deteto vo dneven prestoj ke pretpocitas da ima 6 ili 7 redovni casa i 2 vo dneven prestoj za da mozes da go priberes posle rabota
i sekako podobro ke smetas koga veke dreme tolku saati vo skolo da uci razlicni predmeti otkolku da blee i da ceka da zamine

inaku skoloto jas bar go smetam kako del od detstvoto i ne gledam sto im se uskratuva

matematika ovde vo grcija se uci poinaku od ona sto jas se sekavam a i mm
i nam ni bese cudno kako sobiraat, nema sobiranje vo vertikala pa deset_ki so deset_ki edinici so edinici






niki -> RE: Новата Кембриџ програма, подобра од предходната, или не? (10.9.2015 22:47:48)

edit




niki -> RE: Новата Кембриџ програма, подобра од предходната, или не? (10.9.2015 22:55:47)

eve kako ucea sobiranje vo prvo i vtoro odd
2+1=3
3+2=5
3+2+1=6
7+4=7+3+1=11
6+8=6+4+4=14
10+1=11
10+5=15
10+15=10+10+5=25
10+26=10+20+6=36
39+45=30+40+9+1+4=84
sekako imaa i zadaci so 1 nepoznata no ne gi resavaa kako ravenki tuku napamet
nema x nema zagradi, samo + i = i kombinacii kolku sakas ne e vazen nacinot se dodeka e tocen rezultatot

i mnogu crtanje za da ne im bidat apstraktni broevite i operaciite

ubedlivo najdobar del mi bese koga ucea pari
tekstualni zadaci so sliki vo koi se bara za odredena suma pari da se kupat predmeti so odredeni ceni
ili odredena suma pari da se pretstavi so crtanje moneti
milion resenija sekoe dete razlicno resenie a site tocni







miana -> RE: Новата Кембриџ програма, подобра од предходната, или не? (11.9.2015 9:54:22)


ИЗВОРНА ПОРАКА: niki

sreka sto ja Imas svekrva ti pa trca da ti gi zema i vodi decata vo skolo
da si sama i da treba da odi deteto vo dneven prestoj ke pretpocitas da ima 6 ili 7 redovni casa i 2 vo dneven prestoj za da mozes da go priberes posle rabota
i sekako podobro ke smetas koga veke dreme tolku saati vo skolo da uci razlicni predmeti otkolku da blee i da ceka da zamine

inaku skoloto jas bar go smetam kako del od detstvoto i ne gledam sto im se uskratuva

matematika ovde vo grcija se uci poinaku od ona sto jas se sekavam a i mm
i nam ni bese cudno kako sobiraat, nema sobiranje vo vertikala pa deset_ki so deset_ki edinici so edinici




Епа јас најповеќе би сакала да има дневен престој да ти кажам искрено, ама нема !!!!! Предност ми е тоа, ама не сум само јас родител, има родители што нема кој да им разнесува деца, па наоѓаат чаре, па такада во овој случај и јас би си нашла чаре ( работа во смени и сл )
Инаку и кај нас учеа вакви задачи како овие што си ги напишала, тоа беше лани.. А годинава директно вакви какво што напишав.
И нема везе, ајде само јас се жалам.. Со кој родител и да зборувам тука сите имаат став како мојот па и полош, мојот став е тој!!! Пренатрупани се децава и тоа е тоа.. Школото е делл од детството ама детствити не е цел ден над книга да ми извиниш... Оди во школо по 6 часа и дојди дома уште 4 часа учи и пишувај домашни и ете на курс по англиски и оп отиде денот.. И викендите ги поминува сирото дете со мислата - лелеееее треба песничка да научам, леллееее треба да напишам англиски, лелеее треба ова, треба она... Многу мали ги впуштивме во вакви обврски и буквално немаат време за детска игра !!! Епа за мене не е детство, цел ден над книгата и да ти се одмили и учење и се! На распуст требаше четири лектири да прочита.. Јадно дете секој ден се оптеретува со лектирине, а само што научило да чита .. И како да не и се одмили и учење и се... Дај боже на сите Кембриџов да ви иде како песна, мада мислам дека нема шанси така да биде! Што е многу, многу е .... Не за џабе и учителките креваат рамења и се чудат .




blue_blue -> RE: Новата Кембриџ програма, подобра од предходната, или не? (11.9.2015 9:56:27)

Ники, баш тоа пак разговарваме со мм и со некои други пријатели дека можеби и не треба да се собира дестеки со единици, може овој другиов начин има логика сепак, мада мене лично ми нема....можеби идејата е да научат механички со додавање - како да кажам на памет...и сигурно и тоа функционира ако веќе се предава така во други држави, ама не знам кај нас дали немале доволно семинари наставнициве, дали немаат доволно нагледни срества и комбинации на располагање, дали е до тоа што до сега ги учеле децата различно...не знам...ама некако додавањево бар до сега и функционира и не кај моиве деца...некад знаат одма да соберат некад не....така да - како сака нека ги учи наставничкава, само нек ги научат да собираат [sm=smiley36.gif] а јас дома ќе го користам тој метод што таа го користи за додатни задачи ако има потреба...и понатаму мислам дека не се ништо посебно оптеретени - школо е за деца и треба да учат и да осознаваат




vezilka RR -> RE: Новата Кембриџ програма, подобра од предходната, или не? (11.9.2015 13:47:31)

Имам впечаток дека ова со оптеретеноста на децава зависи и од наставниците до некаде. На пример внукава моја и се погоди не баш нај нај наставничка и тие освен домашна мораа да се спремаат и нешто од лекциите за наредниот ден за да може детево утредента нешто да укапира, оти таа многу многу не се мачеше да им објаснува. Или им објаснува на несоодветен начин, оти не е можно од цело оддечение само едно дете да сваќа.




niki -> RE: Новата Кембриџ програма, подобра од предходната, или не? (12.9.2015 18:23:29)

opteretenosta zavisi i od percepcijata na roditelite, site imame razlicno poimanje na malku dovolno i mnogu
isto taka zavisi i od temperamentot na deteto, nekoi se prosto takvi da nisto ne im e tesko, brzo svakaat, brzo sovladuvaat, nekoi se ednostavno
mrzlivi i gubaat vreme na odolgovlekuvanje namesto koncentrirano da gi posvetat na zadacite sto im se zadadeni,
postoi i momentot na odbivnost kon sedenje mirno, ispraveno na masa

kerka mi vo prosek 70% od domasnsite gi pisuva sednata na edna noga ili stoecki ili so tetratkata na kolena
i normalno cuvstvuvame opteretenost i dvete koga jas se obiduduvam da ja izmestam od taa nejzina sostojba na komoditet, pa se ubeduvame kako treba da se sedi
koga ja ostavam da si bide svoja i onaka kako i e udobno nea da uci togas mnogu poveke i polesno sovladuva

ona sto kaj vas se slucuva e verojatno otpor na na nastavniot kadar kon promeni, otpor i na roditelite kon promeni a decata se vo sendvic na nedoverba i nesigurnost

i na smetka na poranesnite obrazovni sistemi, da bile tolku dobri nie koi sme sega roditeli ne bi izjavuvale deka ne znaeme da sobereme 3 dvocifreni broja napamet i ne bi se tresele nad pomislata kako da objasnime na edno dete edna najosnovna matematicka operacija




niki -> RE: Новата Кембриџ програма, подобра од предходната, или не? (12.9.2015 19:24:53)


ИЗВОРНА ПОРАКА: blue_blue

Ники, баш тоа пак разговарваме со мм и со некои други пријатели дека можеби и не треба да се собира дестеки со единици, може овој другиов начин има логика сепак, мада мене лично ми нема....можеби идејата е да научат механички со додавање - како да кажам на памет...и сигурно и тоа функционира ако веќе се предава така во други држави, ама не знам кај нас дали немале доволно семинари наставнициве, дали немаат доволно нагледни срества и комбинации на располагање, дали е до тоа што до сега ги учеле децата различно...не знам...ама некако додавањево бар до сега и функционира и не кај моиве деца...некад знаат одма да соберат некад не....така да - како сака нека ги учи наставничкава, само нек ги научат да собираат [sm=smiley36.gif] а јас дома ќе го користам тој метод што таа го користи за додатни задачи ако има потреба...и понатаму мислам дека не се ништо посебно оптеретени - школо е за деца и треба да учат и да осознаваат


mene mi ima logika
zatoa sto vo prakticen zivot koga odis vo prodavnica i ti treba da si presmetas kolku ke te cinat 5 proizvoda sigurno nema da izvadis molivce i livce i da presmetuvas po vertikala
mada sega nemora molivce i livce vadis mobilen i smetas na kalkulatorot
no poentata na skoloto e sepak da se razviva mozokot a ne palcite

a decata ni se seuste mali da procenime dali ovoj sistem funkcionira ili ne, sto znam i kerka mi ima momenti koga briljira i momenti koga poim nema, i ne se sekiram mnogu,vezbame bez opteretuvanje koga se vozime vo kola, koga setkame ili odime nakaj skolo i sekogas koga ke izrazi zelba da ja isprasuvam, i mislam deka ke ima rezultat ovde od godinava ke gi ocenuvaat pa ke imam i ocenka kako pokazatel kolku i dali znae, ne samo moeto subjektivno mislenje i pofalbite na ucitelkata




Страница: <<   < Претходна страница  1 [2]