Преведувач (Целосна верзија)

Форум >> [Дете] >> Деца со посебни потреби



Порака


bucko 1 -> Преведувач (4.5.2010 11:38:33)

ima li nekoj sto dobro razbira angliski da preveduva sodrzini na makedonski (koi se bitni) i se od pomos za roditelite so deca so posebni potrebi.dobro e i ako se javat poveke luge za informaciite od stranski jazici im bidat podostapni na roditelite.blagodaram na sekoj sto ke se javi odnapred[image]http://www.ringeraja.mk/forum/smileys/smiley31.gif[/image]




profesorica -> Преведувач (4.5.2010 12:07:30)

јас еве се пријавувам за преводи од германски а можам и англиски.ако треба нешто пишете ми пп.




Medo -> Преведувач (4.5.2010 12:11:33)

Можеби можам нешто јас. 




caci20 -> RE: Преведувач (4.5.2010 12:20:31)

Eve i jas se prijavuvam. Bas toa go rabotam. Pisi pp




brineta88 -> RE: Преведувач (4.5.2010 12:24:52)

И јас се пријавувам за превод




bucko 1 -> RE: Преведувач (4.5.2010 12:48:48)

supeeer ke vi pustam na site po nesto da go postavite koga ke mozete i ne e se na angliski ima i na srpski ,hrvatski, germanski itn.




Maca25 -> RE: Преведувач (4.5.2010 18:46:40)

И јас се пријавувам за герански и англиски




topce -> RE: Преведувач (4.5.2010 18:50:27)

еве и јас англиски и германски




ripce -> RE: Преведувач (4.5.2010 19:08:43)

Српски и хрватски, може и англиски.




Тања РР -> RE: Преведувач (4.5.2010 20:40:16)

Eve i jas se prijavam za prevod od angliski, osobeno na medicinska literatura.




mami -> RE: Преведувач (4.5.2010 21:47:35)

ете ме и мене...руски, српски, англиски без проблем




bucko 1 -> RE: Преведувач (10.5.2010 23:54:15)

nekoj nema vreme izgleda na tie sto uspeav da im pustam tekstovi nikoj ne prevel nieden tekst?samo medo uspea da prevede eden i uspesno go stavi na temata.ne ne zaboravajte i uste ednas blagodaram do site




Тања РР -> RE: Преведувач (11.5.2010 0:59:41)

Јас сакав целото да го преведам пред да го постирам.
Еве еден мал дел.


Децата со аутистични особини остануваат недијагностицирани

ScienceDaily (April, 12, 2010) Постои значително зголемување на инциденцата на аутизам во последните 20 години.  Додека луѓето сеуште имаат различни ставови околу тоа кои се причините (средина, вакцини, возраст на мајката,  подобра дијагностика, поголема свесност и т.н.) сеуште има многу деца со аутистични особини кои никогаш не се дијагностицирани клинички. Поради тоа овие деца не  ја добиваат помошта што им е потребна од едукативните и здравствените сервиси.  Овие недијагностицирани деца беа вклучени  во неодамнешни студии за проценка на бројот на деца кои имаат autism spectrum disorder (ASD  што ги вклучува аутзмот и Аспергеровиот синдром). Овие студии процениле дека едно од  сто деца има АЅD. Во студија објавена во неодамнешно издание на Journal of Child Psychology and Psychiatry стои дека голем број од недијагностицираните деца покажуваат аутстични симптоми како повторувачко однесување,  слаба социјална интеракција и тешкотии во комуникацијата. Овие особини биле на ниво споредливо со особините што ги прикажуваат децата со веќе поставена дијагноза (сите деца биле на возраст меѓу 1 и 12 години) но овие деца не добивале посебна подршка во училиштата и здравствените центри. Главниот истражувач на студијата Ginny Russell заклучува: „Диагнозата на АSD е клучна за да дојде до интервенција од страна на школскиот систем и здравствените програми. Можеби овие ресурси би требало да бидат продолжени и достапни и за децата кои покажуваат аутистични симптоми но остануваат без дијагноза. Russell укажува и на тоа дека студијата исто така покажала полова склоност во дијагностицирање на децата со АСД- кај машките деца повообичаено се поставува дијагнозата отколку кај женските дури и кога покажуваат еднакви сериозни симптоми.  



Двојниот Пристап (Dual Approach) дава попрецизна слика на аутистичкиот мозок

ScienceDaily (April, 22, 2010) Нова студија, прва од таков вид, комбинира две комплементарни аналитички техники, за да обезбеди подетална и попрецизна слика на неуроанатомијата на аутистичниот мозок. Студијата објавена во априлското издание на списанието Human Brain Mapping била спроведена од истражувачи од Неуролошкиот Институт и Болница во Монтреал – Тhe Neuro, McGill Универзитетот и Universite de Montreal. Откритијата обезбедија увид во аутизмот и можните маркери на болеста за употреба во раната терапија и терапевтските стратегии. Аутизмот е комплексно пореметување кое погодува 1 од 166 луѓе. Индивидуите со оваа болест покажуваат тешкотии во социјалната интеракција, комуникацијата и навики што се повторуваат а тоа може да доведе до изолација и емоционални проблеми. Тие може да имаат исто така и некоја пренагласена способност особено во аудиолошката или визуелната перцепција. Целта на Тhe Neuro истражувачкиот тим беше да ги откријат неуроанатомските разлики користејки двојно-аналитички пристап, комбинирајки анализа на кортикалната густина (CT) и voxel-базирана морфометрија (VBM) за прв пат заедно и на исти учесници. Тимот проучувал група на млади возрасни со аутизам со просечна интелегенција и слични јазични способности. „Откритијата се значајни од функционална перспектива бидејки се најдени анатомски промени во мозочните регии комуникација и повторувачко однесување.“- вели Д-р Krista Hyde главниот научник учесник во студијата. „Ова е прв чекор во изнаоѓање на маркери кои ќе ни помогнат да ги поврземе структурните промени на мозокот со функционалните и бихејвиоралните карактеристики.“ Предноста во анализирањто на мозочната анатомија користејки CT и VMB е комплементарната природа на овие два метода, кои во комбинација овозможуваат директно мерење на кортикалната сива маса (регион во мозокот кој се состои главно од тела на нервни клетки). Комбинираниот метод исто така овозможува мерење на субкортикалната сива маса како и на белата маса (региони од мозокот составени главно од нервни влакна со миелинска обвивка која претставува заштитна обвивка која ги изолира нервните влакна. Промени во сивата маса биле најдени во регионите од кората на мозокот  одговорни за социјалните и комуникациските способности како и во регионите поврзани со навики кои се повторуваат и со емпатиските способности. Студијата исто така довела до сознание за зголемување на сивата маса во визуелниот и во примарниот аудиолошки кортекс кај луѓето со аутизам. „ Веруваме дека зголемената густина на визуелниот и аудиолошкиот  кортекс е поврзана со пренагласената визуелна и слушна перцепција кај аутистите“.




bucko 1 -> RE: Преведувач (11.5.2010 9:54:20)

super tanja samo tekstovite stavaj gi vo delot autizam ili ako nese za tamu obavezno pisuvam za koja tema se. ovie dva ke gi kopiram samo plus kaj autizam




Тања РР -> RE: Преведувач (11.5.2010 15:08:17)

Упс, се извинувам [image]http://www.ringeraja.mk/forum/smileys/smiley9.gif[/image]




bucko 1 -> RE: Преведувач (17.5.2010 23:24:11)

ne sakam da zvucam glupavo ,no osven tanja i eden tekst koj go prevede medo nikoj drug ne prevel ni eden od tekstovite sto vi gi prativ(so isklucok kaj nekoj sto nemam prateno).ke ve zamolam ako mozete prevedete go toa sto vi go prativ i koj ne moze da preveduva poradi X pricini neka mi pusti poraka na pp za da go izbriseme od listata.




beki RR -> RE: Преведувач (11.6.2010 13:33:07)

Имам еден доста долг текст за превод.Ако го поделиме некако  многу ќе ми олесни.

ова е текстот http://www.miraclekidz.com/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=10&Itemid=9






zaklina -> RE: Преведувач (11.6.2010 13:59:19)

eve i jas se prijavuvam ako mozam da vi pomognam so prevodi od francuski




SpecialEducation -> RE: Преведувач (23.1.2013 14:07:45)

Гледам дека темава е малку постара, но сакав да ви понудам доколку сакате можете да ме побарате и ќе ви дадам материјали што ги имам а би ви биле корисни :) Студирам дефектологија и често и ние самите учиме од материјали кои ги преведуваме :) Кажете ми тема која ве интересира и ќе ви кажам доколку имам нешто поврзано :) поздрав




Страница: [1]