за да обезбедиме он-лајн сервис, анализа на користење, системи за рекламирање и функционалности нема да можеме без употреба на колачиња. Со континуираното користење на страницата, се согласувате со колачињата.
Сите онакви пробиотски производи како Активија ништо не регулираат, ниту подобруваат. Црниот чај од Липтон не ја подобрува концентрацијата а реклами за бенефитот што бебињата и децата го имаат од капсулите со рибино масло, се жива лага, покажува масовното истражување на Европската агенција за безбедност на храната.
Општиот заклучок на студијата на EFSA (European Food Safety Authority) е дека потрошувачите се измамени да веруваат дека овие производи ќе ја подобрат нивната исхрана и трошат милиони евра на истите.
Агенцијата ќе направи анализа на околу 4.000 производи а до сега цензурираше над 50 заради правење на непоткрепени тврдења на нивното пакување или реклами.
"Ја испитувавме науката која компаниите ја рекламираат за да ги поддржат своите производи, и во голем број случаи откривме дека таа не го поддржува тоа што тие го тврдат," изјавил портпаролот на EFSA.
Списокот на цензурирани веројатно ќе бил поголем, но неколку компании, како Нестле и Унилевер одлучиле да ги повлечат своите производи од процесот на верификација на агенцијата. Според аналитичарите, тие веројатно чекаат шанса да лобираат за олеснување на правилата пред повторно да ги дадат своите производи на верификација.
Од испитувањата се повлече и Даноне кој годинава се очекува во Британија да продаде 640 милиони канчиња Активија и 480 милиони шишенца Актимел. Пред повлекувањето, Агенцијата ги отфрли тврдењата на повеќе производители пробиотски продукти, дека можат да го подобрат општото здравје на желудникот.
По ова од Даноне дадоа крајно уверувачка изјава зошто се повлекле.
"Повлекувањето на никој начин не става сомнеж на исправноста на науката која стои зад нашите производи," изјавил портпаролот на Даноне.
26.07.2009, 16:31
mami
8680
не знам што да кажам. И ми се верува и не ми се верува..зошто некој би трошел толку пари за реклами кои се лажни и кои кога тогаш ке се откријат? а од друга страна па и држи вода- за продажба се ке се направи
26.07.2009, 16:52
milijana
323
Go znaete vicot za covekot koga otisol kaj Sv.Petar i ovoj mu ponudil dve kaseti.Na ednata za rajot kade sto luge setaat vo beli obleki,a drugata so pekalot kade sto ima igranje, zabava, zeni.Covekot se odlucil za pekolot, pa koga go grabnale gavolite vo ognot pocnal da vika po Sv,Petar deka e izmamen..a ovoj mu viknal :-Ti, ne si cul za reklama?? Luge, odamna se znae zosto starite nasi pretci ziveele po 90 god.a denes ne lazat deka toa bilo od cistiot vozduh sto go disele.Toa ne e tocno.Tie ne znaele za kecap, majonez, vestaski boi, aromi vestacki sokovi.Tie piele voda, postele, jadele proizvodi od nivite, zelencuk, ovosje, riba.Toa e zdravjeto na covekot. Kolku sakas bidi na cist vozduh,ako nemas zdrava ishrana, nisto ne pomaga.Imam eden komsija koj sekoj den jade meso.Toj nema ni holesterol, ni masnotii vo krvta.Negovata tajna e sto ne jade margarin.Zimno vreme salo ke namacka na peceno lepce, ama margarein nikako!Hemoglobinot mu e 16,a postojano raboti vo pole i na sonce. I rakija pie, kafe.Neznam sto da kazam.vazno edno e jasno..nie ne se hranime zdravo.Reklamite se prepolni so lagi.Se sto sum kupila od reklama..nisto ne cinelo..posebno prasok za perenje. Reklamata e edna golema laga, samo rano e..i uste ne ni ide umot.decata pocnaa masovno da oboluvaat..a uporno se kupuvaat nezdravi namirnici,.Na eden sajt procitav na intrenet deka E101..i dr takvi napisani na proizvodite bile znak za nezdrava hrana.Daj boze da se osvestime i da ne bideme tolku zavisni od reklamite.Pozz
22.01.2010, 14:30
profesorica
5709
Дали верувате во рекламите? Дали после некоја реклама имате навистина желба да го имате тој производ, таа облека, накит, да се промените?
Се верува дека до својата 17-та година жените имаат видено приближно 26.000 рекламни спотови врзани за естетика и мода. Проблемот е што тие реклами прикажуваат идеални жени, дигитално обработени, нашминкани, совршенство без мани.
Кај некои жени рекламите можат да предизвикаат чувство на инфериорност, незадоволство, чувство дека не се убави, непосакувани, дека нешто им недостасува. Тие почнуваат да не го сакаат своето тело и себе си воопшто.
Рекламите влијаат и на мажите!! ..па така ќе забележите маж - исфарбан, нашминкан, парфемисан, со ташничка на рамо...
Дали рекламите се позитивни или негативни? Како влијаат врз вас?
< Поракaта ја уредил profesorica -- 22.1.2010 14:31:23 >
_____________________________
Има само едно најубаво дете на цел свет, и секоја мајка го има :))
22.01.2010, 14:32
arh_diz
7198
Jas mnogu mnogu ne veruvam vo reklamite. Eve ke vi kazam slucaj pred 1 godina mislam bese . Imase reklama na maski parfem i sega pokazuva kako koga ke se namirisa deckoto se lepat devojki na nego. Nekoj decko kupil da proba i nisto potoa ja tuzese firmata za lazna reklama,
_____________________________
Биди тоа што си
22.01.2010, 14:41
Mammy
337
Бидејќи 7 години работам во маркетинг, јасно ми е што е реклама, а што вистина..па нормално и јас сум користела многу трикови за нашите реклами, но според законот за заштита на потрошувачи, веќе не смее да се прикрива вистината..тоа е конкретно за банките.
Меѓутоа во однос на храна и козметика, многу е важно каде се произведува производот, и за кој пазар е наменет.На пример Пантен шампон кој ние го купуваме тука во нашите маркети, како и Пантен на пример купен од Грција. Разликата е огромна, така да нема ништо конкретно и апсолутно, се зависи од многу работи.
_____________________________
Me, Myself and You..and our Baby too...
16.10.2013, 11:58
miana
6152
ИЗВОРНА ПОРАКА: profesorica
Дали верувате во рекламите? Дали после некоја реклама имате навистина желба да го имате тој производ, таа облека, накит, да се промените?
Се верува дека до својата 17-та година жените имаат видено приближно 26.000 рекламни спотови врзани за естетика и мода. Проблемот е што тие реклами прикажуваат идеални жени, дигитално обработени, нашминкани, совршенство без мани.
Кај некои жени рекламите можат да предизвикаат чувство на инфериорност, незадоволство, чувство дека не се убави, непосакувани, дека нешто им недостасува. Тие почнуваат да не го сакаат своето тело и себе си воопшто.
Рекламите влијаат и на мажите!! ..па така ќе забележите маж - исфарбан, нашминкан, парфемисан, со ташничка на рамо...
Дали рекламите се позитивни или негативни? Како влијаат врз вас?
Незнам јас како влијаат рекламите на нас,ама оваа рекламата за ФИНЕТИ што ја давааат по ТВ ,и те како е успешна.. Децава дома секој ден ми бараат ,а јас нема кај не влегов и во секоја продавница продавачките зачудени,прашуваат - Што реклама ке беше таа? Одма им се потрошиле..И сите со истиот муабет - ааа нема од тие,одма се потрошија..БРаво за ФИНЕТИ,преубава реклама направија.Така се работи.. Сега ке одам до веро да се обидам да најдам за да не ми се разочараат децата пак
16.10.2013, 12:49
deluxe
2479
И кај нас Финетите направија бум Ќерка ми збесна за нив,едвај ги пронајдов цел град го превртив,и на крај само се израдува со гумата за бришење и толку,финетите не ја бендисаа ...
_____________________________
„ Можеш да го извадиш човек од кал,но калта од човекот не!! “
16.10.2013, 15:32
AnnaMolly RR
6409
Јас малку како од Марс падната... Што се тоа Финети? Да не е нешто со еурокрем и играчка? Филип цела недела ме гњави ми вика „Мамо купи ми ги тие што ги гледав на телевизија еурокрем со играчка“. Тоа да не е? А баш сечудев на што мисли детево, во нашите маалски продавници нема тоа што бара зашто го однесов во трите и ми вика нема тука такво :)
_____________________________
Live and let live
16.10.2013, 15:48
elenak
2004
Ана Моли јас изгледа сонародник сум ти, из Марса. Поим немам за рекламава, не сум видела, а тие такви со еурокрем и играчка девер ми и купил на Ј пред една недела и воопшто не ги бендиса, нит играчката ниту нив. Ние па изгледа дека не ги бараме стално пред очи ни излегуваат. Секаде ги има, а јас не знае дека се толку популарни.
< Поракaта ја уредил elenak RR -- 16.10.2013 15:55:32 >
_____________________________
You don''t have to be perfect to be a perfect parent.
16.10.2013, 21:01
mommy_angels RR
1543
Еее земјаци,јас па од вас слушам за овие,а навистина што се??? Ете луѓето фина реклама си направиле,ама уште да имав време да ја гледам
16.10.2013, 21:07
Bethany
4534
И јас ја имам приметено рекламава, ама дека ми беше смешна, јади и играј , така нешто
Во секој случај не ми се допадна, ниту ме привлече позитивно, ама ете дечињата ги сакат
" Maturity is knowing more and more what is worth fighting for, and what is not worth fighting for."
17.10.2013, 00:58
Snowhite RR
5042
Јас прво ги видов во продавница на каса беа и баш ја прашав продавачката што се и таа ми кажува, го поткренав и ја прашав колку има внатре, две се бркаат? Се насмеа и ми вика Па ете гледаш колку има. После тоа ја видов рекламата, среќа М не ја видел ни рекламата ниту па тие во прдавница, зашто нема шанси да дадам пари за такво нешто
_____________________________
Life is not the amount of breaths you take, it''''''''s the moments that take your breath away
17.10.2013, 14:17
Felly RR
7977
Ај да ви кажам за М, како ја протолкува една реклама - од најлепше жеље, со ѕвездичката што е. Течи песната и го даваат она „...вкус на ванила...“ и таа вели: Е, како ванила, лажат, нема ванила. Па на крај нешто велат - децата знаат што сакаат. Таа: Децата сакале, како не. Не сакаат децата. Ме изнасмеа кога ја слушав, а таа ја гледа рекламата и коментира. Значи само реклама, нема вистина.
_____________________________
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain.
17.10.2013, 16:36
deluxe
2479
ИЗВОРНА ПОРАКА: AnnaMolly RR
Јас малку како од Марс падната... Што се тоа Финети? Да не е нешто со еурокрем и играчка? Филип цела недела ме гњави ми вика „Мамо купи ми ги тие што ги гледав на телевизија еурокрем со играчка“. Тоа да не е? А баш сечудев на што мисли детево, во нашите маалски продавници нема тоа што бара зашто го однесов во трите и ми вика нема тука такво :)
Toa се како бисквитчиња да ги мачка во еурокрем,и другата врста се како ролерки полнети со еурокрем.Спаковани се во чаша со прозирно капаче и одозгора има подарок гума за бришење во разни форми
_____________________________
„ Можеш да го извадиш човек од кал,но калта од човекот не!! “