cookie-img

Веб-страницата користи колачиња

за да обезбедиме он-лајн сервис, анализа на користење, системи за рекламирање и функционалности нема да можеме без употреба на колачиња. Со континуираното користење на страницата, се согласувате со колачињата.

Facebook за 7 дена престанува да постои!

Основачот и мнозинскиот сопственик на моќната американска компанија Фејсбук, потврди дека за една недела ќе објави сe за крајот на социјалната мрежа што ја знаеме денес

Facebook за 7 дена престанува да постои!

За точно седум дена, најмоќната социјална мрежа во светот, Фејсбук, ќе престануваат да постојат, потврди основачот и мнозинскиот сопственик на таа американска компанија, Марк Закербег.

Имено, тој најави дека на 28 октомври годинава, кога е закажана конференцијата на компанијата Connect, ќе го објави новото име на Facebook, како и многу други промени во гигантот. Како што посочи, станува збор за намерата на компанијата да се фокусира на таканаречената „метаверза“ во иднина, збир на нови идеи за примена на виртуелна и зголемена реалност, за кои Цукерберг смета дека претставуваат еволуција на Интернет На
Точните детали за промената на името на компанијата с still уште се чуваат во строга тајност, а нејзините портпароли одбиваат да коментираат.
Порталот Verge, кој прв ја објави веста за промените на Фејсбук, шпекулира дека може да се случи самата компанија да го смени името, но името за самата социјална мрежа да остане исто, пред се поради препознатливоста на брендот На Во тој случај, Цукерберг всушност има намера да направи неговата компанија повеќе да не се препознава само на социјалната мрежа, бидејќи тоа е многу повеќе од тоа. Неименувани извори од компанијата за The Verge велат дека Зауерберг ќе продолжи да ги чува сите платформи што ги имала досега.
Инаку, компанијата Фејсбук има повеќе од 10.000 вработени, а многу од нив веќе широко користат очила за виртуелна реалност, кои, како што верува Закерберг, ќе станат дел од секојдневниот живот, како и паметните телефони. Затоа е решен да се посвети на тоа во наредниот период многу повеќе отколку досега.
Да потсетиме, најавата за промени на кои никој не се надеваше со оглед на вртоглавиот подем, а потоа и постојаниот успех во бизнисот на Фејсбук, дојде откако на почетокот на октомври платформата на таа социјална мрежа падна неколку часа од се уште необјаснети причини, предизвикувајќи милиони корисници тие немаа можност да пристапат низ целиот свет. Facebook ги зеде своите филијали на Instagram и Vocap со него.
Поради тој пад, Цукерберг загуби повеќе од шест милијарди долари.

За точно седум дена, најмоќната социјална мрежа во светот, Фејсбук, ќе престанe да постои, потврди основачот и мнозинскиот сопственик на таа американска компанија, Марк Закербеrг. Имено, тој најави дека на 28 октомври годинава, кога е закажана конференцијата на компанијата Connect, ќе го објави новото име на Facebook, како и многу други промени во гигантот. Како што посочи, станува збор за намерата на компанијата да се фокусира на таканаречената „метаверза“ во иднина, збир на нови идеи за примена на виртуелна и зголемена реалност, за кои Цукерберг смета дека претставуваат еволуција на Интернет.

Точните детали за промената на името на компанијата се уште се чуваат во строга тајност, а нејзините портпароли одбиваат да коментираат. Порталот Verge, кој прв ја објави веста за промените на Фејсбук, шпекулира дека може да се случи самата компанија да го смени името, но името за самата социјална мрежа да остане исто, пред се поради препознатливоста на брендот. Во тој случај, Цукерберг всушност има намера да направи неговата компанија повеќе да не се препознава само на социјалната мрежа, бидејќи таа е многу повеќе од тоа. Неименувани извори од компанијата за The Verge велат дека Зукерберг ќе продолжи да ги чува сите платформи што ги имал досега.
Инаку, компанијата Фејсбук има повеќе од 10.000 вработени, а многу од нив веќе широко користат очила за виртуелна реалност, кои, како што верува Закерберг, ќе станат дел од секојдневниот живот, како и паметните телефони. Затоа е решен да се посвети на тоа во наредниот период многу повеќе отколку досега.

Да потсетиме, најавата за промени на коja никој не се надеваше со оглед на вртоглавиот подем, а потоа и постојаниот успех во бизнисот на Фејсбук, дојде откако на почетокот на октомври платформата на таа социјална мрежа падна неколку часа од се уште необјаснети причини, предизвикувајќи милиони корисници да немаат можност да пристапат низ целиот свет. 
Поради тој пад, Цукерберг загуби повеќе од шест милијарди долари.

Извор CNN

Последни статии

article-img

Последно на форумот

message-img

ПАКЕТ ПОДАРОЦИ

article-img

Секој месец подаруваме богати подароци на трудници, семејства со новороденчиња, мали деца и деца.

Кликнете и изберете го вашиот пакет со подарок!

Пакет подароци - Пријава Трудница
Пакет подароци - Пријава Новороденче, доенче
Пакет подароци - Пријава Мало дете (1-3)
Пакет