niki -> RE: (не)разумни цени (1.5.2013 22:53:58)
|
proporcionalnost ne postoi ni nadvor od mk novite proizvodi i modeli od bilo sto imaat bezobrazno visoki ceni koga ke izlezat, so cel da se prodadat na onie koi imaat pari, potoa se snizuvaat na razno razni popusti so cel da se prosiri celnata grupa, vo isto vreme se isfrla nov model kako opravduvanje pred ovie koi se zaletale i kupile vednas namesto po 6 meseci i taka se vo krug, no sustina ista, nikade nuzno ne kupuvas nekoj kvalitet, sekade go plakas imeto i zelbata da poseduvas nesto vo potrosuvacko opstestvo ponuda i pobaruvacka se apstraktni poimi, celta e se sto se proizvede da se prodade po moznost po sto povisoka cena kako bi se obezbedil sto pogolem profit, nema ogranicuvanja, popustite i snizuvanjata na ceni se samo mamka da se pottikne vrtenjeto na kapitalot, nema prostor za stoenje vo mesto pazarot se sledi od moment vo moment, posebno sega so internet ekspanzija i cenite se menuvaat postojano da se predizvika zainteresiranost, i kolku poveke zainteresiranost tolku povisoki ceni drzavata e postavena taka da nema nikakov interes da ogranicuva i postavuva formuli za formiranje ceni, bidejki kolku pogolem profit imaat firmite tolku pogolem danok ke lapne taa a kineska nasproti brendirana roba, pa znaes mnogu brendovi se proizveduvaat vo kina ili po zemji so evtina rabotna sila, ne vo zemjite od kade poteknuva brendot, toa posekako ja namaluva vrednosta, no sepak vo cenata toa ne se zema vo obzir osobeno
|
|
|
|